|
מכיון שלא מצאתי שרשור קיים,אני פותח שירשור על מיקסרים
|
View this Thread in Original format
| dj avi s |
בעיקרון רציתי לשמוע את חוו"ד הדי ג'ייז שביננו על מיקסרים איכותיים וטובים
וחוץ מזה אם מישהו מוכר אז שיגיד לי
אני אישית מחפש את הVESTAX 175/275
ומאוד אוהב את הפיוניר 600 |
|
|
| -CosmicFire- |
| לשפיצר יש 275 אבל לא נראה לי שזה למכירה |
|
|
| dj avi s |
| הכוונה לנושא אחד עיקרי ובתגובות לנושא,נוצרת מעין "שרשרת" ולכן זה נקרא "שרשור"..מקווה שהבנת |
|
|
| DjChook |
זה עובד אצלנו אחרת
קודם אתה קורה את הטופיק לאנשים חדשים .. ואחכ אתה רושם את עצמך ב
MEET THE CREW
במיוחד לרשום שם:
שם
גיל
אזור מגורים
תמונה
כמות כוסיות בעלות אייסיקיו ומצלמת אינטרנט שאתה יכול למסור את פרטיהן
וסגנון מוזיקאלי מועדף
עכשיו בקשר לסוגיה שלך, אנחנו לא משתמשים במושג שרשור אלא פשוט אומרים טרד
(לא תרד של פופאי.. טרד = טופיק = אשכול)
בלי שום קשר יש טופיק ענק / שרשור גדול על כל הנושא של ציוד לדיג'יים
תאתר אותו איפשהו :) |
|
|
| dj avi s |
אמממ לגבי כוסיות....מכיר כמה אבל גדולות ממך
:) |
|
|
| arik |
אם כבר הייתי עולה על ה 180 של וסטקס
הוא זול נח לשימוש
הוא יותר טוב מ ה 175
ולא הייתי הולך על ה
275
כי הוא מוציא סואנד כמו של קרש
אל תתבלבלו
יש לו סאונד נעולה אבל קצת כמו קרש
180 זאת הבחירה |
|
|
| eXeTik |
| שרשור..... חחחחחחחחחח:stongue: |
|
|
| DjChook |
אבי, כמה גדולות
יש לי אחים |
|
|
| dj avi s |
מיקסר מאוד מיוחד
עולה 2650
ה175 עולה 2350
שווה להשקיע עוד 300 שקל באמת.
ולזה ששאל בנות כמה הכוסיות....בנות 23 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
רוצה מיקסר טוב?
Stanton RM-80
פשוט ענק! קניתי אחד לא מזמן...... אני כל כך מרוצה ממנו |
|
|
| Black-Dragon |
אני ואריק ראינו את ה180 בביטמן גם שבוע שעבר..
נחמד רק מכוער :)
מזל שלא קונים מיקסר ע"י יופי
חחח
אני אישית משתמש ב
Numark DM-3000x
ואני הכי מרוצה ממנו..
קניתי אותו בזמנו ב400$ |
|
|
|
|