|
Bekräftat!! Rank1 till Sverige 26 Mars!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjohoo!!
Läste just nyheten på www.tranceland.org
"Efter många ryktesspridningar om denna händelse så kan vi på tranceland.org förtälja lite detaljer om Rank 1's sverigespelning. Festen kommer att hållas i en lokal kallad Mondo på medborgarplatsen i Stockholm den 26:e mars. Arrangören av spektaklet är ace-event som förra året drog hit artister som Mauro Picotto, GTR, Pulser, Thrillseekers, Above & Beyond m.fl. Förköpsbiljetterna kommer att släppas i mitten av februari, så se till att ha lite slantar undanslagda tills dess. Vi återkommer givetvis med mer information så fort som möjligt, håll också utkik på ace-event's hemsida. "
http://www.tranceland.org/news.php?...eacf986fb4b9723
http://www.tranceland.org
www.ace-event.se
//toomas / toka |
|
|
| reveal |
| Inte alls otrevligt ;) Fast jag är osäker på ifall det är värt att åka från Skåneland upp till Sthlm för Rank1... |
|
|
| Goldiluxe |
na men gud vad bra!
Jenny!
Ska du inte ga dit, sa kan du se dem for typ fjarde gangen! :D
ne, men det blir nog jattekul. :) |
|
|
| St_Andrew |
| fuuuuuck, fyller 18 den 31 mars :'( |
|
|
| JayBee |
| yeeeehhaa! fest på hemmaplan! jag lär ju dyka upp om inte något specielt kommer ivägen, typ att jag måste gå på min egen begravning eller nått sånt. |
|
|
| mindshooter |
| hej svej jag är där! :D:D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
Jenny!
Ska du inte ga dit, sa kan du se dem for typ fjarde gangen! :D
|
hehe... exakt, fjärde gången :) jag ska kolla hur den andra festen "act of gods" ser ut.. och jämföra linorna, sen bestämmer ja vilken ja drar till.. helleguu... ja e inte gjord av pengar.. å bor ju inte i sthlm |
|
|
| staz |
| sooft.. TA-förfest hos mig då, ja bor 5 min därifrån |
|
|
| jeremy1984 |
| Oooh...kuuul. Blir nog bara en stockholmsfest för mig oxå! Får se vilken det blir :) Har ju sett Rank1 nu på TE så.. |
|
|
| ShyTrance |
| va tror ni d blir för åldergräns ? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan så trevligt... nån som kan säga vad Mondo är för ett ställe.... modell större hoppas jag... Vill inte gärna gå på nåt som liknar Dailys... Synd att det inte blir nåt mer i München :(
| quote: | Originally posted by ShyTrance
va tror ni d blir för åldergräns ? | Minst 18 kan man hoppas... hoppas inte det ställer till det för dig ? :) |
|
|
| staz |
mondo är bra, relativt stort dansgolv,, går nog att göra nåt bra av.. finns typ flera våningar, oftast brukar det vara olika klubbar där fast det går säkert att hyra flera våningar vilket ace event kanske planerar att göra..
Kan rekommendera er att gå o kolla in mondo på lördagar när guidelines kör sin houseklubb där.. var där i lördags och det var nice musik, GK stil typ, och bra med folk osv.. |
|
|
|
|