|
Straffbart med "rave"
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| :whip: :whip: :whip: |
|
|
| reveal |
| :stongue: (Det går väl bara att skratta åt det antar jag.) |
|
|
| staz |
| bör nog tas med en nypa salt.. england e bland de fetare partyländerna. |
|
|
| Amnezia |
haha fn va sjukt:rolleyes: :p
men som staz sa..behöver nog inte tas så allvarligt...me tanke på alla stora festival events dom har per år och så mkt fler...
dom tyckte det väl lät bra å ha en sån lag iaf:p:p |
|
|
| cviper |
| Så skolan är att 19 personer dansar och resten kollar på? :p |
|
|
| jofawe |
alltså... det står om man planerar att gå på rave..
men om man bara "råkar" gå förbi en då? :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
fan.. jävla sepe...
är det inte dax att förbjuda alla krogar för där kan man ju ta droger juh!!!!
fan ta å inför en lag som säger att man inte får gå på stan efter 00:00 för då ska alla sova.. så det inte händer nå brott menar jag!!!:whip: :whip:
men detta gällde inte Sverige?? Eller??? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Det är bara en tidsfråga innan någon högt uppsatt jävla idiot lägger fram ett förslag på liknande lagändring här i Sverige. Kruxet är att det lagförslaget kommer att vara femtioåtta gånnger jävligare - och tids nog kommer regeringen att godakänna det. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Åt helvete med allihopa! Blir så jävla lack när jag ser sånt här. :mad: |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Det är bara en tidsfråga innan någon högt uppsatt jävla idiot lägger fram ett förslag på liknande lagändring här i Sverige. Kruxet är att det lagförslaget kommer att vara femtioåtta gånnger jävligare - och tids nog kommer regeringen att godakänna det. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Åt helvete med allihopa! Blir så jävla lack när jag ser sånt här. :mad: |
Nej, nej! Sverige är ett land som högt värdesätter integriteten hos folk. Detta till skillnad från England. Ett av världens mest överbevakade samhällen.
De flesta av er här har nog sett Minority Report med Tom Cruise bla. Minns ni hur olika filmkameror kände av och registrerade var personer var och även erbjöd direkt reklam. Detta är inte en allt för långt bort framtid. Redan idag finns fullt utveckland och dessutom väl fungerade program i att leta människor och bilar med hjälp av kameraöverbevakning och datorer. Är det något eftersträvnansvärt? nej knappast. Varje inbrott på våran integritet är ett steg i fel riktning. Tänk över varje steg noga. Och glöm inte att varje steg förberder för det nästa |
|
|
|
|