return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
SWETAshirt Omröstning Baksida
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
I denna poll ska vi tillsammans bestämma vilket motiv som skall pryda baksidan av vår förträffliga SWETA-shirt


Baksida A



Baksida B

Förtydligande bild av baksida B kan ses via denna länk

Baksida C

Förtydligande bild av baksida C kan ses via denna länk

Baksida D



Baksida E




Jag föreslår att ni inte tjuvkikar på hur resultatet redan står och att ni undviker att säga vad just ni röstade på för att unvika att andra blir påverkade av ert tycke... har ju vart en del snack om detta tidigare :)

Observera att detta är inte modellen av t-shirt vi kommer att använda oss av utan enbart för att presentera de olika motiven på

Missa inte omröstningen av framsidan





// Steve :gsmile:
reveal
Hoppas inte det blir nån skum kombination nu bara ;)
P4z!
två av omröstningsalternativen är lika..
DJ_Laszlo
Härligt - jag ser att de flesta SWETA:rna har bra smak då både den i mitt tycke fram och baksida leder pollarna ganska klart :D Stäng pollarna och börja tryck upp tröjorna! ;)
SWE_TRANCE
Härligt å se att de flesta verkar gilla samma alternativ :)
TrancE_GyLLe
om någon vill höra min åsikt så berättar jag den nu,,,,

som det ser ut nu så så leder 2 alternativ som inte alls passar ihop med varandra.. säger inte vilka det är men dom hör inte i hop iaf...

kommer inte det se konstigt ut tror ni?? Det tror iaf jag..

men men jag komer ändå köpa tröjan så de spelar väl ingen roll..

Eller??
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
om någon vill höra min åsikt så berättar jag den nu,,,,

som det ser ut nu så så leder 2 alternativ som inte alls passar ihop med varandra.. säger inte vilka det är men dom hör inte i hop iaf...

kommer inte det se konstigt ut tror ni?? Det tror iaf jag..

men men jag komer ändå köpa tröjan så de spelar väl ingen roll..

Eller??
Säger min åsikt också: Håller med... :) Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 :)
FredAcler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Säger min åsikt också: Håller med... :) Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3 :)


Ja, jag håller med. Någon annan kombination skulle se rätt konstig ut.
AnD
Jag ville rösta på alternativ D. Inte för att det lär spela så stor roll iom att C redan leder ganska tryggt. Lite skummt med två E, men jag tog den översta av dem två... :rolleyes:
Dragonfly
quote:
Säger min åsikt också: Håller med... Baksida C hade gått ihop bäst med framsida 3


Det behöver inte matcha för att vara stylig! Den som skapat dessa har, tycker jag tagit fram flera design i samma tema och färgskala. Fast jag digger den 'keltic liknande design' mycket, kan det lätt bli för mycket på både sider. Jag är helt nöjd med utfallet.

knomaden
Dags att stänga pollen, eller?

Resultatet är ju som sagt övertydligt...

next step in the pipeline...

Kommer med info om beställning/priser/tryck/leverans snart!

Och idag flyttar OAM Sverige in på Viduéum Science Park, vår företagsby på Campus :). http://www.videum.se

I dag - Måndag hela veckan! Nääh. Tror inte det. Men denna måndag är KALAS! Äntligen rulla in i eget kontor, najs som bara den...efter att ha rattat firman från en studentkorridor ha ha. Men det var ju början för Dell, Virgin och Yahoo också. Hoppas det går lika bra för oss som för dem, typ.

Rock and Roll!

Nu tar vi det till nxt level (och, ja, vi har idéer om framtida Club PuLS-events också, l8r dudes and grrrls!).

Nu skall jag iväg och signa kontraktet!

Peace, over and out!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement