|
Min Best of 2003-mix
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
Hej allihop!
Om det är nån som är sugen på att höra lite trevliga låtar från b la 2003, så har jag dragit ihop en liten mix. Den kan hämtas härifrån
http://skalman.is-a-geek.net/~infec.../040119fred.mp3
Hoppas ni gillar den.
Låtlista:
Scott Bond vs. Solarstone - 3rd Earth
Firewall - Sincere (Original Mix)
Solid Globe - North Pole
Signum - Push Through
Oceanlab - Satellite (Above & Beyond remix)
Aalto - Rush
Pulser - My religion
Ron van den Beuken - Timeless (RVDB remix) |
|
|
| Treo |
| Ser ju bra ut, tankar nu... ~55kb/s |
|
|
| FredAcler |
| Ja, tyvärr så går det inte så fort att ladda därifrån, men men. :) |
|
|
| Treo |
| Mycket skön mix :) /me likes.. |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Treo
Mycket skön mix :) /me likes.. |
Tack så mycket :D
Tyvärr så hinner jag inte spela så mycket som jag önskar iom att jag inte har några egna grejer (än). Men men, jag försöker så gott det går. |
|
|
| Glorie |
| hehe, hej Fredrik! :) |
|
|
| St_Andrew |
| tankar, playlisten ser ju bra o bekant ut iaf =) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, hej Fredrik! :) |
Heeeej, :D hur står det till? :) |
|
|
| Smekbar |
| håller på att lyssna nu... hmm, är låten så eller har du jordfel? =) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Smekbar
håller på att lyssna nu... hmm, är låten så eller har du jordfel? =) |
Av nån skum anledning så har det börjat "brumma". Det har aldrig hänt innan då jag har spelat in, så jag vet inte riktigt vad det kan vara. |
|
|
| FredAcler |
| Skulle bli hemskt glad om jag kunde få lite feedback o tips på förbättringar i mitt mixande. :) Tack på förhand :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Låt:
1 - 2 övergången börjar bra men tycker du slutar för tidigt med 1:an
2 - 3 lät konstig i början men sen låter det bättre... bra avslut på den...
3 - 4 bra mix, men du skulle ha väntat lite med 4:an så man kom in i låten lite mer...
4 - 5 kommer lite för tidig känns det som, men när det väl har gått ett par sec så låter de bra.. avslutningen är perfekt..
5 - 6 åxå lite snabb, tyckte de blev lite kaka på kaka...
6 - 7 bra början, lite mkt ljud av båda låtarna.. bra avslutning..
7 - 8 åxå lite för tidig, du kanske är lite het på gröten =) men annars klockren...
Det var Ris/Ros det.. kanske var jag lite för "hård" men du bad om det..:) närå men jag var väldigt noga med min lyssnig.. men om detta skulle spelas på en fest så skulle jag va hel nöjd med det här setet...!!! |
|
|
|
|