return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Min Best of 2003-mix
View this Thread in Original format
FredAcler
Hej allihop!

Om det är nån som är sugen på att höra lite trevliga låtar från b la 2003, så har jag dragit ihop en liten mix. Den kan hämtas härifrån
http://skalman.is-a-geek.net/~infec.../040119fred.mp3

Hoppas ni gillar den.

Låtlista:
Scott Bond vs. Solarstone - 3rd Earth
Firewall - Sincere (Original Mix)
Solid Globe - North Pole
Signum - Push Through
Oceanlab - Satellite (Above & Beyond remix)
Aalto - Rush
Pulser - My religion
Ron van den Beuken - Timeless (RVDB remix)
Treo
Ser ju bra ut, tankar nu... ~55kb/s
FredAcler
Ja, tyvärr så går det inte så fort att ladda därifrån, men men. :)
Treo
Mycket skön mix :) /me likes..
FredAcler
quote:
Originally posted by Treo
Mycket skön mix :) /me likes..


Tack så mycket :D
Tyvärr så hinner jag inte spela så mycket som jag önskar iom att jag inte har några egna grejer (än). Men men, jag försöker så gott det går.
Glorie
hehe, hej Fredrik! :)
St_Andrew
tankar, playlisten ser ju bra o bekant ut iaf =)
FredAcler
quote:
Originally posted by Glorie
hehe, hej Fredrik! :)


Heeeej, :D hur står det till? :)
Smekbar
håller på att lyssna nu... hmm, är låten så eller har du jordfel? =)
FredAcler
quote:
Originally posted by Smekbar
håller på att lyssna nu... hmm, är låten så eller har du jordfel? =)


Av nån skum anledning så har det börjat "brumma". Det har aldrig hänt innan då jag har spelat in, så jag vet inte riktigt vad det kan vara.

FredAcler
Skulle bli hemskt glad om jag kunde få lite feedback o tips på förbättringar i mitt mixande. :) Tack på förhand :)
TrancE_GyLLe
Låt:

1 - 2 övergången börjar bra men tycker du slutar för tidigt med 1:an
2 - 3 lät konstig i början men sen låter det bättre... bra avslut på den...
3 - 4 bra mix, men du skulle ha väntat lite med 4:an så man kom in i låten lite mer...
4 - 5 kommer lite för tidig känns det som, men när det väl har gått ett par sec så låter de bra.. avslutningen är perfekt..
5 - 6 åxå lite snabb, tyckte de blev lite kaka på kaka...
6 - 7 bra början, lite mkt ljud av båda låtarna.. bra avslutning..
7 - 8 åxå lite för tidig, du kanske är lite het på gröten =) men annars klockren...

Det var Ris/Ros det.. kanske var jag lite för "hård" men du bad om det..:) närå men jag var väldigt noga med min lyssnig.. men om detta skulle spelas på en fest så skulle jag va hel nöjd med det här setet...!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement