|
Grattis Icekey
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Grattis på 24 års dagen Icekey! ;)
Hipp hipp hurra! |
|
|
| reveal |
| Gratulerar gamle man :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Grattis grabben! |
|
|
| Glorie |
ojdå.. här visste visst JB ett och annat ;)
Grattiiiiis Isnyckeln!!! :p (låter totalt ickecoolt på svenska) :stongue: :rolleyes:
24 minsann? av den finaste årgången märker jag :D |
|
|
| dj_hysterix |
| Grattis på dig ;) |
|
|
| ScuL |
| yeeeeeeah... grattis ;) hoppas att du har haft en fin dag :D |
|
|
| TrancE_GyLLe |
för att inte bli tjatig... så säger jag:
happy birthday!!!:D :D |
|
|
| ice_key |
:clown: :clown:
Tack som faen alla här på forumet :gsmile:
Tänk att det finns så mycket snällt o trevliga personer :gsmile:
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|