return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Tjohej!!
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Fick precis bekräftat min bokning för att spela med Cosmic Gate i Istanbul, Turkiet den 21:e februari!

Hängt lite luften ett tag samtidigt som organisatören har varit hemligt tyst den senaste veckan vilket medfört en viss spänning här borta hehe.

Har bara bra saker att säga om trance-scenen i Turkiet så jag ser verkligen fram emot detta!

...behövde bara säga det :D
FredAcler
WOW, grattis:eyes:. Fasen va coolt o lycka till
Smekbar
grymt najs ju Irish! grattis! :)
amnesia på lördag? ;)
SteveTranz4ever
Fan så kul...
Hade vart kul faktiskt å hänga med å se hur det är där nere... Men de kostar sin slant å flyga + boende. Brukar snacka ibland med en av killarna som jag tror har en fot i arrangemanget, skulle även träffat han på TE11 men de sket sig.
Dj_Irish
tackar! :)

Smekbar: Har planer på att dra till Amnesia på lördag men det är inte 100% ännu.

Steve: Hehe, jag har träffat de där killarna. Roliga typer. De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. Förstod ganska snart att det var dig de menade :D
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. Förstod ganska snart att det var dig de menade :D


öhh? :) :stongue: coolt

jag vill me, åka till värmen och sola och bada och lyssna på irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr :wtf: behöver du nån som kan bära vinylboxen? :D eller förresten, den e väl tung va? (har jag för mig, har provat lyfta en gång)
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige.


Hahah fan va coolt ;) Annars brukar det vara "Aha du är från Sverige, då känner du Bengt?", men inte fan brukar man svara "Javisst gör jag det" på den frågan :p


Gratulerar till spelningen förresten :D
Goldiluxe
Lattjo Lajjban!

Turkiet ar coolt.

Cosmic gate not.
;)


Det blir nog jattebra, hoppas allt gar kanon.
Powell
fasen va grymmt! gl hf osv :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
öhh? :) :stongue: coolt

jag vill me, åka till värmen och sola och bada och lyssna på irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr :wtf: behöver du nån som kan bära vinylboxen? :D eller förresten, den e väl tung va? (har jag för mig, har provat lyfta en gång)



Hehe, nu är det kanske inte högsäsong i Istanbul precis. 11 grader varmt med spridda skurar imponerar ju kanske inte jättemycket.


Boxen väger väl ungefär 18kg. Borde verkligen skaffa en liten vagn till den.

mindshooter
Grattis igen mannen! Det är när man får jobba utanför sverige som det börjar bli riktigt roligt juh! :)

Hoppas du får det bra på varmare breddgrader :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement