|
Tjohej!!
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
Fick precis bekräftat min bokning för att spela med Cosmic Gate i Istanbul, Turkiet den 21:e februari!
Hängt lite luften ett tag samtidigt som organisatören har varit hemligt tyst den senaste veckan vilket medfört en viss spänning här borta hehe.
Har bara bra saker att säga om trance-scenen i Turkiet så jag ser verkligen fram emot detta!
...behövde bara säga det :D |
|
|
| FredAcler |
| WOW, grattis:eyes:. Fasen va coolt o lycka till |
|
|
| Smekbar |
grymt najs ju Irish! grattis! :)
amnesia på lördag? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan så kul...
Hade vart kul faktiskt å hänga med å se hur det är där nere... Men de kostar sin slant å flyga + boende. Brukar snacka ibland med en av killarna som jag tror har en fot i arrangemanget, skulle även träffat han på TE11 men de sket sig. |
|
|
| Dj_Irish |
tackar! :)
Smekbar: Har planer på att dra till Amnesia på lördag men det är inte 100% ännu.
Steve: Hehe, jag har träffat de där killarna. Roliga typer. De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. Förstod ganska snart att det var dig de menade :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. Förstod ganska snart att det var dig de menade :D |
öhh? :) :stongue: coolt
jag vill me, åka till värmen och sola och bada och lyssna på irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr :wtf: behöver du nån som kan bära vinylboxen? :D eller förresten, den e väl tung va? (har jag för mig, har provat lyfta en gång) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. |
Hahah fan va coolt ;) Annars brukar det vara "Aha du är från Sverige, då känner du Bengt?", men inte fan brukar man svara "Javisst gör jag det" på den frågan :p
Gratulerar till spelningen förresten :D |
|
|
| Goldiluxe |
Lattjo Lajjban!
Turkiet ar coolt.
Cosmic gate not.
;)
Det blir nog jattebra, hoppas allt gar kanon. |
|
|
| Powell |
| fasen va grymmt! gl hf osv :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Glorie
öhh? :) :stongue: coolt
jag vill me, åka till värmen och sola och bada och lyssna på irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr :wtf: behöver du nån som kan bära vinylboxen? :D eller förresten, den e väl tung va? (har jag för mig, har provat lyfta en gång) |
Hehe, nu är det kanske inte högsäsong i Istanbul precis. 11 grader varmt med spridda skurar imponerar ju kanske inte jättemycket.
Boxen väger väl ungefär 18kg. Borde verkligen skaffa en liten vagn till den. |
|
|
| mindshooter |
Grattis igen mannen! Det är när man får jobba utanför sverige som det börjar bli riktigt roligt juh! :)
Hoppas du får det bra på varmare breddgrader :) |
|
|
|
|