|
Rotor-Andreas till Lkpg
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Rotor-Andreas till Amnesia i Lund nu på lördag :p Bara 50 kr dessutom ;) :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
FOKUSED On Tour Linköping kan man också säga....
Andreas
Parham
Raymond Baaklini
Daniel Klaff
:gsmile: Är man ledig på fredagen därefter eller kör dom en tordag iaf. Önskar man kunde komma å joina... |
|
|
| Goldiluxe |
| Rotor Andreas, han later bra vetja! |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by Glorie
http://www.fokused.net/newsletter/0...inkopingbox.jpg
60 spänn e asbra pris.. går ja dit, går ja för Andreas! lär ju inte få med mig mina klasskompisar som ska gå å se Günter & The Sunshine Girls på Bar & Kök. :p
vem tusan e raymond? |
raymond e en av de nya stjärnskotten från stockholm...
vi snackar tribal house av högsta klass!! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Versace
vi snackar tribal house av högsta klass!! |
tribal house? :nervous: aja, jag får se om jag drar dit... |
|
|
| Rotor |
| quote: | Originally posted by Glorie
tribal house? :nervous: aja, jag får se om jag drar dit... |
Tss, vad säger du? Klart du ska dit :crazy: |
|
|
| Smekbar |
| andreas va bra igår.. lite för snällt för min smak men det tog sig på slutet :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
tribal house? :nervous: aja, jag får se om jag drar dit... |
Du tvekar för att det blir lite tribal ? Andreas spelar ju fortfarande... om inte annat e de grymt soft att ta en bira å lyssna och snacka med polarna... bättre än Patrik Isaksson på lokala puben ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du tvekar för att det blir lite tribal ? |
ja tvekar eftersom jag förmodligen inte får me mig nån av de jag har frågat :) iofs läre väl hänga lite tranceclubbers där, men ändå.
dessutom tänker jag kolla vilka tider de spelar, alltså gå dit till Andreas :D så raymond stör mig inte :p
Rotor, hehe :) |
|
|
|
|