|
spreekbeurt: Sensation
|
View this Thread in Original format
| teknasia |
Yup yup, vrij onderwerp dus heb ik gekozen om een spreekbeurt te geven over Sensation :)
nu mijn vraag... op google niet zoveel info gevonden dus wil ik even vragen wie er misschien handige sites weet? Of me misschien gewoon wat meer info kan geven omtrent Sensation
Wat is de capaciteit van de Amsterdam Arena?
Is dit de 3de editie?
Heeft die White meer succes dan de Black? Waarom?
Welke was tot nu toe de beste Sensation en waarom?
...
blablabla :)
thx all!!
(kblijf zelf ook nog verderzoeken!)
greetz |
|
|
| SilentEagle |
| Cool... Hadden wij maar vrije keuze gehad vroeger. :) |
|
|
| Gladius |
post die spreekbeurt hier als ze klaar is he =).
weet der spijtiggenoeg niets over. Desnoods vraagt ge het eens in het hollands forum? |
|
|
| teknasia |
| is mss goed idee jah! kzal het er posten :) |
|
|
| cyberia |
het onderwijs gaat erop vooruit:toothless
als je tijd op te vullen hebt kan je altijd een ofa ndere tracklist aframmellen:toothless |
|
|
| pooley |
| "SEARCH" en "GOOGLE" komen in mij op |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by teknasia
op google niet zoveel info gevonden dus wil ik even vragen wie er misschien handige sites weet? |
beetje met het verkeerde been uit bed gestapt? ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
post die spreekbeurt hier als ze klaar is he =).
|
Niet vergeten he, ik kan ze misschien ook nog wel gebruiken ;) :D |
|
|
| BEACHBOY |
hmmm, ik dacht je te kunnen helpen door es in het booklet te bladeren van de Sensation 2003 white edition cd.... maar euh, niks is minder waar :(
er staat niks speciaal in, behalve tracklist en een tiental pics (die ik ook niet kan uploaden wegens geen scanner)
dit is mss nog het enige bruikbare dat erin stond :rolleyes:
22.00 DJ Marnix
00.00 Ferry Corsten
01.40 Armin Van Buuren
03.40 Marco V.
05.20 Johan Gielen
niks bruikbaars dus.... |
|
|
| Meltos |
Ik ben vorig jaar, in 2003, er dus voor de 1ste keer geweest en die sfeer, tja ik zou ze willen beschrijven, ma die is gewoon onbeschrijfelijk :crazy:
Het is chique dat (bijna) iedereen de dresscode respecteerd, iedereen zo in't wit, krijg je wel kippevel van hoor, laat ik zegge dat de hollanders al wa minder durve drage als elke andere nationaliteit en daar bedoel'k wel niks verkeerd mee :D Het knappe aan de "White edition" vind ik, is wanneer rode of gele spots op de menigte schijnen, is't net alsof iedereen in't rood of geel is, dit heb je niet bij de "Black edition".. Hier ben'k wel nie naartoe geweest, gewoon mijne stijl nie..
De hoeveelheid volk dat er zo bij een editie is van Sensation is de volle 38.000 man, enfin bij "white" toch, je zal dit jaar ook nog zien dat je kaarten voor "Black" ook nog tijdens de "White" kan kopen! Black verkoopt volgens mij nie zo goed omda minder mensen van diene stijl houde (Techno/Hardtrance). Line-up "Black-edition" 2003: Benny Rodrigues - Michel de Heij - Takkyu Ishino - Luna - Dana - Kai Tracid...
De eerste editie (2000) blijft meestal wel't beste hange, toen is "Tiësto" daar kome opdrave, ma ik denk dat de 2de editie (2001) de beste was, toen was'r't live optreden van Rank 1 same met Shanokee => SUCH IS LIFE :eyespop: :eyespop: :eyes:
Zou gewoon zegge, be there this year... :D ;) |
|
|
| Eagle` |
| denk dat ik gewoon werchter en sensation allebei doe :p |
|
|
|
|