|
info over Sensation?
|
View this Thread in Original format
| teknasia |
yuu
Heb in het belgisch forum al een thread gestart om te vragen als iemand me wat meer info of sites kan geven i.v.m. Sensation! Wij Belgen weten vrij weinig af van dit evenement t.o.v. jullie Nederlanders :)
Ik ga op school een spreekbeurt houden over Sensation maar heb nog niet genoeg informatie...
alles is welkom! |
|
|
| jp |
Sensation is hier niet zo geliefd geloof ik, de meeste NLTA's spreken dan ook liever over 'Sucksation' ;)
| quote: | Sensation (excists since 2000), is a party held in the Amsterdam Arena (Ajax) footballstadium. Approx 38,000 people can attend each party. Sensation is not the largest indoorparty in the wordl, that's Innercity with 45,000 people.
Sensation 2004 will have 2 parties: White (3 July) and Black (10 July). White represents Club & Trance, Black represents Techno & Hardstyle. White and Black are the dresscodes, but if you wear anything else it's no problem. |
|
|
|
| Chicane |
| Er is maar 1 mooie aflevering Sensation geweest en dat was de eerste :) Daarna is het meer een suikerspin feestje geworden. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | | Er is maar 1 mooie aflevering Sensation geweest en dat was de eerste Daarna is het meer een suikerspin feestje geworden. |
Laat ik er dan nu ook nog steeds van balen dat ik toen op vakantie was.. :( |
|
|
| TranceFool |
| Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue: |
Kun je beter een spreekbeurt houden over de geschiedenis van de dancescene vanaf 1989 (acid house) tot nu (opsplitsing in vele stylen) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Een spreekbeurt over Sensation, je maakt een geintje hoop ik he:haha: :haha: :stongue: |
precies niet ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Kun je beter een spreekbeurt houden over de geschiedenis van de dancescene vanaf 1989 (acid house) tot nu (opsplitsing in vele stylen) |
jah dat lijkt me ook veel interesanter dan een spreekbeurt over the worlds leading dance event :rolleyes: :rolleyes:
| quote: | | Er is maar 1 mooie aflevering Sensation geweest en dat was de eerste |
ow ja toen d8 ik: feestje in de arena poe he dat wordt toch nooit wat. :p :p en idd daarna is het een suikerspin feestje geworden. Al is het qua show enzo wel leuk als je niet veel andere feesten gewent bent |
|
|
| MaGiK54 |
| Probeer contact op te nemen met ID& en vraag om een persvoorlichter ofzo. Wellicht kan hij of zij je een informatie pakket sturen over Sucksation. |
|
|
| jp |
| Nu maar hopen dat z'n leraar wat objectiever is dan wij :stongue: |
|
|
|
|