|
Gefeliciflapsteert (?) mwehehe
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Hierbij wil ik graag feliciteren: Optimus Trance, Remy D en Jukx!!
Optimus...omdat jij vandaag jarig bent,
Remy...omdat jij geloof ik op vakantie was tijdens je verjaardag en
Jukx...omdat jij geloof ik ook nét op vakantie was!
Ik hoop dat ik niet loop te trippen en dat jullie pas in December jarig zijn ofzo.....of dat ik jullie al lang gefeliciteerd heb......ik weet t allemaal niet meer :D
:)  |
|
|
| Blik |
| hehe gefeliciflapstAART iedereen |
|
|
| TranceFool |
Rudy is ook jarig, volgens de admin :D:D
GEFELICIFLAPSTAART! |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Gefeliciteerd allemaal. Vooral Optimus, want dat is de enige die ik al eens gesproken heb. Bij de weg, over 3 dagen is DJ Eye-Riz jarig !!!!!! Vind dat we dat met z'n allen komende zaterdag in Rotterdam maar eens stevig moeten gaan vieren !!!!:eek: |
|
|
| -=WVG=- |
| Jah...Uhm...Gefeliciteerd Allemaaaaol ! |
|
|
| moogwai |
| Gefeliciteerd iedereen :) |
|
|
| Jukx |
hahaha bedankt he!! het was alleen wel zo'n 3 weken geleden maaaaarja...
vind het wel aardig van je dat je aan ons gedacht heb hoor Miss P!!
ps. wat zijn er veel mensen jarig rond deze tijd zeg! |
|
|
| Blik |
| 9 maanden geleden was het ongeveer herfstvakantie, misschien verklaart dat iets :D |
|
|
| DŽeameŽ |
| Gasten..........GEFELICITEERD!!:D |
|
|
| Remy D |
Haha bedankt, alleen 1 ding ik vier mijn verjaardag nooit omdat ik het haat!!! Maar toch bedankt :):):D
En verder was ik niet op vakantie maar was ff aan het genieten van het mooie weer en 's avonds was er bij mij feestweek vorige week waar ik dus iedere avond was. Dus ik heb mijn pc haast niet aangeraakt. :) |
|
|
| Eye-Riz |
| Nou, ik haat verjaardagen ook, maar heb besloten mijn bijna-bejaard-zijn dit jaar toch maar eens te vieren met een feest (wat ik normaal dus nooit doe), want eigenlijk zou je elke gelegenheid moeten grijpen om te FEEEEEESTEN!!! :D :D :D |
|
|
| Optimus Trance |
dank u dank u
*neemt de felicitaties aan* :D:D:D
ik heb een hele fijne verjaardag gehad, lekker de hele dag geluierd en geslapen omdat ik zo vertieft was van Dancevalley:D:D:D |
|
|
|
|