|
Inget State ikväll.....
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
Diana torskade sitt alkotillstånd...
Fan.. |
|
|
| zamson |
så doms tänger fö rgott eller???
Min studentskiva ska ju vara där...errrrr |
|
|
| staz |
| patetiskt att det ska hänga på alkohol. |
|
|
| mindshooter |
Mm det här är mycket tragisk info :(
Som staz säger är det en jävligt jobbig grej att falla på alltså... |
|
|
| RebeL9 |
| folk som går ut för alkhohol. ALLOW ME TO LAUGH :stongue: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by RebeL9
folk som går ut för alkhohol. ALLOW ME TO LAUGH :stongue: |
exakt... man kan faktiskt ha roligt utan att dricka..
hehe... satt o käkade för nån månadsen här hemma.. jag min farsa och styvmorsan...
så hade pappa o bitchen varit på fest dan innan, och vid middan sa hon typ att "va skönt det va att inte dricka något igår.. man behöver ju faktiskt inte dricka för att ha kul"..
och på direkten slänger jag ut mig "och det tog dig över 20 år att komma på" (hon e typ 45)
hon blev helt tyst... hahahaha.. hel kul :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån som vet varför dom förlorat tillståndet ? För att dom haft knattar som serverats alkohol ?
Hörde en rätt kul grejj hos en kund idag... en gubbe som passerade mig i en korridor där så morsa han och sa "Nu e de helg... dags för sprit & brudar" he he... sen gick han bara vidare... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by staz
patetiskt att det ska hänga på alkohol. |
men altså det är deras guldgruva.. utan alkoholen går det ju inte runt.
varför tror ni att det finns krogar som inte tar inträde? tror ni det är gratis att äga en krog eller club osv?
folk kanske spenderar 100 kronor på inträde och garderob på en club men sen spenderar de typ 400-1500 kronor på sprit.
för att en klub så hålla igång måste de antingen sälja sprit eller riktigt dyra biljetter. tänk om man ska gå ut på klubben och dansa i nån timma.. ja det blir 10 kronor inträde tack och obligatorisk garderob, 490 kronor :)
EDIT: se det som en "free ride" för er som inte dricker.
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
men altså det är deras guldgruva.. utan alkoholen går det ju inte runt.
|
ja? det är juh det han tycker är patetiskt ;)
jag likaså! :p
Jag som hade gjort en så fiiin hemsida  |
|
|
| staz |
| förståeligt är det, dock patetiskt. :p |
|
|
| biznology |
| quote: | Originally posted by RebeL9
folk som går ut för alkhohol. ALLOW ME TO LAUGH :stongue: |
havent been to U of Uppsala then eh? hehe| |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by JayBee
EDIT: se det som en "free ride" för er som inte dricker.
|
ja tack, det uppskattas :D |
|
|
|
|