return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tall Paul till Malmö 7 feb
View this Thread in Original format
CJ InterCity
fick nyss reda på att Tall Paul och några andra feta UK deejays kommer till Luftkastellet i Malmö imorgon 7 februari! någon som ska dit?

jag vill sååååååå gärna men de har 20 årsgräns och jag är 18 :o

konstigt att det inte talats om denna festen förut. jag fick reda på idag av en klass kompis som inte ens gillar trance :nervous:
SteveTranz4ever
Det tyder ju på att arrangören haft dålig promotion... inte bra.
Kan ju trösta dig med att inte ens Mr Bitch kände till den festen :)

Själv visste jag om den och hade lust att dra på den men det hinns inte... bor ju i Sthlms trakten :wtf:
CJ InterCity
låna mig ditt ID kort så kan jag gå åt dig ;)
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan ju trösta dig med att inte ens Mr Bitch kände till den festen :)


Var är Mr Bitch förresten? Inte sett honom här på länge, vet inte ens om han ska med på kryssningen, nån som vet?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Var är Mr Bitch förresten? Inte sett honom här på länge, vet inte ens om han ska med på kryssningen, nån som vet?


Har inte han haft lite strul med uppkoppling å så...

Han ville ju med men han är inte den som håller i bokningen för en gångs skull tydligen och då blev inte han inbokad har jag för mig att han sa... lite taskigt isf. Får se hur de blir...
sipowitz
Kul man är saknad hehe :-)

Men jodå jag är alive and kicking! Varit mycket att fixa runt omkring bara!

Blev så mycket probbs förra cruisen och blev lite olika problemos inför kommande så tröttnade lite på att hålla i all organisering att jag inte drog igång maskineriet denna gången, tar en paus med allt sånt för nått halvår och laddar upp motivationen igen.. blir nog att jag plockar en plats på båten i sista sekund istället..

BBB-uppkopplingen kommer förhoppningsvis igång om nån vecka...
ScuL
jag postade info om festen tidigare här på TA och oxo på TC... så kanske ska du kolla oftare här eller där för hitta information om sådana fester :p
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
Blev så mycket probbs förra cruisen och blev lite olika problemos inför kommande så tröttnade lite på att hålla i all organisering att jag inte drog igång maskineriet denna gången, tar en paus med allt sånt för nått halvår och laddar upp motivationen igen.. blir nog att jag plockar en plats på båten i sista sekund istället..


Åka tåg!
CJ InterCity
quote:
Originally posted by ScuL
jag postade info om festen tidigare här på TA och oxo på TC... så kanske ska du kolla oftare här eller där för hitta information om sådana fester :p

det var kanske innan jag blev medlem? kom ihåg att ta hänsyn till de nya ;)

angående din avatar, ScuL, är den från Qlimax? vet du något om deras DVD? när släpps den? :eyespop:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
det var kanske innan jag blev medlem? kom ihåg att ta hänsyn till de nya ;)

angående din avatar, ScuL, är den från Qlimax? vet du något om deras DVD? när släpps den? :eyespop:


Den logan är Q-Dance logga.... :) Hardstyle folket...

ScuL
quote:
Originally posted by CJ InterCity
det var kanske innan jag blev medlem? kom ihåg att ta hänsyn till de nya ;)

angående din avatar, ScuL, är den från Qlimax? vet du något om deras DVD? när släpps den? :eyespop:


tror inte det.. i partydates tråden :)
hur som helst.. dvd:n kommer att släppas den 7 februari men endast på X-Qlusive Luna festen som äger rum i Heineken Music Hall:n ikväll.
(tyvärr var det slutsåld innan jag kunde skaffa biljetter :whip: )

sen kommer de sälja det på Hardbass i Zoetermeer på den 14 februari.
(jag ska dit :p)

och äntligen den 20. februari kommer den exemplarer som är kvar i affärerna.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by ScuL
och äntligen den 20. februari kommer den exemplarer som är kvar i affärerna.

kan jag räkna med att se den i en svensk butik? :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement