|
Voor mensen die naar TMF Keken tijdens Dance Valley (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| hehe en ik heb haar in het echt gezien.........:eyes: :eyes: :eyes: op een meter afstand nog wel in salou:D in het echt is ze nog lekkerder |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe en ik heb haar in het echt gezien.........:eyes: :eyes: :eyes: op een meter afstand nog wel in salou:D in het echt is ze nog lekkerder |
ja,idd. Ik heb haar toen op massive voorbij zien lopen met haar cowboy hoedje op. :eek: Zaliggggggggggg :whip:
grtz,
TNG |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe en ik heb haar in het echt gezien.........:eyes: :eyes: :eyes: op een meter afstand nog wel in salou:D in het echt is ze nog lekkerder |
hehe, 'k heb ook nog met 'r gepraat in salou... alleen was ik toen redelijk bezopen, dus ik weet niet meer wat ik gezegd heb :rolleyes:
't leek trouwens wel of ze d'r push up was vergeten in salou...d'r tieten leken niet erg groot...
'n vriend van me heeft toen ook nog 'n lulverhaal opgehangen voor de camera... 's kijken of dat deze week wordt uitgezonden in die salou special.... zou wel lache zijn :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Boss
hehe, 'k heb ook nog met 'r gepraat in salou... alleen was ik toen redelijk bezopen, dus ik weet niet meer wat ik gezegd heb :rolleyes:
't leek trouwens wel of ze d'r push up was vergeten in salou...d'r tieten leken niet erg groot...
'n vriend van me heeft toen ook nog 'n lulverhaal opgehangen voor de camera... 's kijken of dat deze week wordt uitgezonden in die salou special.... zou wel lache zijn :D |
In de Prins van Oranje zeker??... ik wist eigenlijk niet eens wie zij was.. zegt een vriend van me.... he is dat niet zo'n meid van TMF ?? Oh ja.. zij is Renee :D.. we hebben toen ook nog ff met haar gepraat.
Maar dat van Ferry Corsten op DV was wel cool ja. :eyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
In de Prins van Oranje zeker??... ik wist eigenlijk niet eens wie zij was.. zegt een vriend van me.... he is dat niet zo'n meid van TMF ?? Oh ja.. zij is Renee :D.. we hebben toen ook nog ff met haar gepraat.
Maar dat van Ferry Corsten op DV was wel cool ja. :eyes: |
ja, daar heb ik d'r ook gezien, tijdens de kroegentocht:) |
|
|
| TranceFool |
| Ze is zeker lekker, maar wel zo dom als een koe. Dat van Sven VAT, daar lag ik ook bij in een deuk. En ergens in een ander interview durfde ze te beweren dat Rank 1 Superstring had geproduceerd, hehehe:D :D :p |
|
|
| TimeportE |
inderdaad zo dom als een koe dat zeker.. zij is ook de domste van die tmf vj's .. Heb weinig goede woorden voor haar over behalve natuurlijk dat ze er goed uit ziet en lekkere tieten heeft!.. maar muziek HO maar.. :) ach ja het oog wil ook wat.. leve ferry!!
 |
|
|
| M_Peror |
Ferry heeft groot gelijk... :)
Viel me wel op dattie dit keer *errug* nadrukkelijk in haar ogen keek... dacht zeker "zal me niet nog eens gebeuren" |
|
|
| ADK |
daphne is zeker de domste van TMF
ADK |
|
|
| Remy D |
| Ik zag trouwens Tooske lopen op DV met haar cameraploeg en ze zag er in het echt erg lekker uit. :D:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik zag trouwens Tooske lopen op DV met haar cameraploeg en ze zag er in het echt erg lekker uit. :D:D |
Wil de TV nog weles liegen dan??? :D |
|
|
| moogwai |
| Haha.. ik kreeg vandaag een sms-je: "Ik heb je gezien bij TMF Extra Salou" .. nou toch maar eens die reportage bekijken :D... Ik verwacht wel een lekker "Klubbheads" deuntje onder die beelden terwijl er gewoon Apres Skihut werd gedraait. |
|
|
|
|