Ferry Corsten Essential Mix
|
View this Thread in Original format
Kongo_kim |
Inatt �r den v�l.
Kl 03:00 svensk tid.
Fan vad den kommer �ga |
|
|
DJ_Laszlo |
w00t! Detta f�r man inte missa! 
Fast All-Star matchen �ger ju rum d� :rolleyes: inte bra...f�r nog helt enkelt ta och rippa det |
|
|
Kongo_kim |
quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
w00t! Detta f�r man inte missa! 
Fast All-Star matchen �ger ju rum d� :rolleyes: inte bra...f�r nog helt enkelt ta och rippa det |
Du kan ju titta p� tv och lyssna p� Ferry samtidigt |
|
|
Hybrid |
vet ni var man kan lyssna p� b�ttre kvalitet stream �n p� BBC radio1 websida? :) |
|
|
CJ InterCity |
hoppas detta blir b�ttre �n Ferry's Trance energy set :toothless
tankade hem en PvD essential mix... har aldrig h�rt en essential mix live dock :o ska bli kul att lyssna inatt! om n�gon vore s� sn�ll och postade en l�nk till en stream (b�sta m�jliga kvalitet!) s� vore jag djupt tacksam :tongue3 |
|
|
Virus |
Fyfan vilken besvikelse. Ferry brukade vara grym. Det h�r var det tristaste set jag h�rt p� �r och dar. :( |
|
|
reveal |
quote: | Originally posted by Virus
Fyfan vilken besvikelse. Ferry brukade vara grym. Det h�r var det tristaste set jag h�rt p� �r och dar. :( |
H�rde inte detta setet, men jag har h�rt att han har b�rjat lira mer electro-influerat skit, st�mmer det? V�rdel�st i s� fall... |
|
|
lonne |
quote: | Originally posted by reveal
H�rde inte detta setet, men jag har h�rt att han har b�rjat lira mer electro-influerat skit, st�mmer det? V�rdel�st i s� fall... |
� andra sidan, betydligt roligare �n att lira precis samma l�tar som
alla andra dj`s g�r. Det �r f� trance dj`s som v�gar ha en egen stil och de tycker jag man ska ha cred f�r, oavsett om de tilltalar en eller inte. |
|
|
Virus |
quote: | Originally posted by lonne
� andra sidan, betydligt roligare �n att lira precis samma l�tar som
alla andra dj`s g�r. Det �r f� trance dj`s som v�gar ha en egen stil och de tycker jag man ska ha cred f�r, oavsett om de tilltalar en eller inte. |
Jovisst, men jag fann inget eget �ver det h�r setet. Jag tyckte det var helt ointressant och intets�gande trance. Men med det vill jag absolut inte s�ga att all trance �r ointressant eller intets�gande. �r dock v�ldigt oroad �ver genrens framtid. |
|
|
Kongo_kim |
Tracklisten var ju snudd p� samma som Trance Energy setet |
|
|
ice_key |
jag tyckte setet var kanonbra, fast TE :eyespop: �gde totalt.... �r d ngn som vet vad d e f�r l�t som spelas typ 85 min in ?
Har playlisten, men kan inte lista ut vilken det �r
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|