return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Ferry Corsten Essential Mix
View this Thread in Original format
Kongo_kim
Inatt är den väl.
Kl 03:00 svensk tid.

Fan vad den kommer äga
DJ_Laszlo
w00t! Detta får man inte missa!

Fast All-Star matchen äger ju rum då :rolleyes: inte bra...får nog helt enkelt ta och rippa det
Kongo_kim
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
w00t! Detta får man inte missa!

Fast All-Star matchen äger ju rum då :rolleyes: inte bra...får nog helt enkelt ta och rippa det

Du kan ju titta på tv och lyssna på Ferry samtidigt
Hybrid
vet ni var man kan lyssna på bättre kvalitet stream än på BBC radio1 websida? :)
CJ InterCity
hoppas detta blir bättre än Ferry's Trance energy set :toothless

tankade hem en PvD essential mix... har aldrig hört en essential mix live dock :o ska bli kul att lyssna inatt! om någon vore så snäll och postade en länk till en stream (bästa möjliga kvalitet!) så vore jag djupt tacksam :tongue3
Virus
Här är länken:

http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/e...dex.shtml?onair

klicka på "listen live" längst upp på sidan.

EDIT: 160 kbs stream http://www.tranceairwaves.com/stream/bbhigh.pls
Virus
Fyfan vilken besvikelse. Ferry brukade vara grym. Det här var det tristaste set jag hört på år och dar. :(
reveal
quote:
Originally posted by Virus
Fyfan vilken besvikelse. Ferry brukade vara grym. Det här var det tristaste set jag hört på år och dar. :(

Hörde inte detta setet, men jag har hört att han har börjat lira mer electro-influerat skit, stämmer det? Värdelöst i så fall...
lonne
quote:
Originally posted by reveal
Hörde inte detta setet, men jag har hört att han har börjat lira mer electro-influerat skit, stämmer det? Värdelöst i så fall...

Å andra sidan, betydligt roligare än att lira precis samma låtar som
alla andra dj`s gör. Det är få trance dj`s som vågar ha en egen stil och de tycker jag man ska ha cred för, oavsett om de tilltalar en eller inte.
Virus
quote:
Originally posted by lonne
Å andra sidan, betydligt roligare än att lira precis samma låtar som
alla andra dj`s gör. Det är få trance dj`s som vågar ha en egen stil och de tycker jag man ska ha cred för, oavsett om de tilltalar en eller inte.

Jovisst, men jag fann inget eget över det här setet. Jag tyckte det var helt ointressant och intetsägande trance. Men med det vill jag absolut inte säga att all trance är ointressant eller intetsägande. Är dock väldigt oroad över genrens framtid.

Kongo_kim
Tracklisten var ju snudd på samma som Trance Energy setet
ice_key
jag tyckte setet var kanonbra, fast TE :eyespop: ägde totalt.... är d ngn som vet vad d e för låt som spelas typ 85 min in ?
Har playlisten, men kan inte lista ut vilken det är

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement