|
Ferry Corsten Essential Mix
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Inatt är den väl.
Kl 03:00 svensk tid.
Fan vad den kommer äga |
|
|
| DJ_Laszlo |
w00t! Detta får man inte missa! 
Fast All-Star matchen äger ju rum då :rolleyes: inte bra...får nog helt enkelt ta och rippa det |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
w00t! Detta får man inte missa! 
Fast All-Star matchen äger ju rum då :rolleyes: inte bra...får nog helt enkelt ta och rippa det |
Du kan ju titta på tv och lyssna på Ferry samtidigt |
|
|
| Hybrid |
| vet ni var man kan lyssna på bättre kvalitet stream än på BBC radio1 websida? :) |
|
|
| CJ InterCity |
hoppas detta blir bättre än Ferry's Trance energy set :toothless
tankade hem en PvD essential mix... har aldrig hört en essential mix live dock :o ska bli kul att lyssna inatt! om någon vore så snäll och postade en länk till en stream (bästa möjliga kvalitet!) så vore jag djupt tacksam :tongue3 |
|
|
| Virus |
| Fyfan vilken besvikelse. Ferry brukade vara grym. Det här var det tristaste set jag hört på år och dar. :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Virus
Fyfan vilken besvikelse. Ferry brukade vara grym. Det här var det tristaste set jag hört på år och dar. :( |
Hörde inte detta setet, men jag har hört att han har börjat lira mer electro-influerat skit, stämmer det? Värdelöst i så fall... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by reveal
Hörde inte detta setet, men jag har hört att han har börjat lira mer electro-influerat skit, stämmer det? Värdelöst i så fall... |
Å andra sidan, betydligt roligare än att lira precis samma låtar som
alla andra dj`s gör. Det är få trance dj`s som vågar ha en egen stil och de tycker jag man ska ha cred för, oavsett om de tilltalar en eller inte. |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by lonne
Å andra sidan, betydligt roligare än att lira precis samma låtar som
alla andra dj`s gör. Det är få trance dj`s som vågar ha en egen stil och de tycker jag man ska ha cred för, oavsett om de tilltalar en eller inte. |
Jovisst, men jag fann inget eget över det här setet. Jag tyckte det var helt ointressant och intetsägande trance. Men med det vill jag absolut inte säga att all trance är ointressant eller intetsägande. Är dock väldigt oroad över genrens framtid. |
|
|
| Kongo_kim |
| Tracklisten var ju snudd på samma som Trance Energy setet |
|
|
| ice_key |
jag tyckte setet var kanonbra, fast TE :eyespop: ägde totalt.... är d ngn som vet vad d e för låt som spelas typ 85 min in ?
Har playlisten, men kan inte lista ut vilken det är
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|