return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חוצה ישראל (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ססססססססעמק איזה פורום של עשירים

יש לי פגו 205 שנת 93
שלשום נתקעתי איתה בצומת בית דגן כשחזרתי מהבסיס
והכי הרבה שהגעתי איתה היה 150
וכל האוטו רעד לי אני ככה שמעתי בזוית של האוזן את המנוע צועק לי
"תגיד לי יא דביל מה אתה חושב שאני ב.מ.וו סדרה 3.??
נראה לך שאני מנוע טורבו?? לא , נכון?? אז תוריד תרגל שלך לעזאזל מדוושת הגז וסע רגוע אני מבטיח שאם לא תעקוף ת100 אני לא יתן לפח שמסביבי לרעוד"

ומאז אני משתדל להתייחס אליו יפה יותר...


חחחחחחחחחחחחחחחח :D
cluBBer
quote:
Originally posted by NyKoN
לא עושים כלום שם על מהירות מופרזת
ואין משטרה בחוצה ישראל


מה עם מצלמות כל כמה מטר?
LioR
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ססססססססעמק איזה פורום של עשירים

יש לי פגו 205 שנת 93
שלשום נתקעתי איתה בצומת בית דגן כשחזרתי מהבסיס
והכי הרבה שהגעתי איתה היה 150
וכל האוטו רעד לי אני ככה שמעתי בזוית של האוזן את המנוע צועק לי
"תגיד לי יא דביל מה אתה חושב שאני ב.מ.וו סדרה 3.??
נראה לך שאני מנוע טורבו?? לא , נכון?? אז תוריד תרגל שלך לעזאזל מדוושת הגז וסע רגוע אני מבטיח שאם לא תעקוף ת100 אני לא יתן לפח שמסביבי לרעוד"

ומאז אני משתדל להתייחס אליו יפה יותר...



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha:
HyPeRSoNiC
אני רק שבועיים בלי מלווה
אבל הספקתי כבר להגיע ל-140 עם האופל וקטרה של אבא שלי.....
כשההורים שלי פחות יגבילו אותי מבחינת מרחק נסיעה, אני אתחיל להרביץ קיקים בכביש המהיר (כמובן שלפני זה אני אכיר את הכביש ואת המצלמות שלו)

ואגב, בקשר לוולוו אס 80....... יש לי חבר שלאמא שלו יש כזה.... נהגתי עליו פעם אחת.... הדבר הזה נותן האצות כמו מטורף!!!!!!
MasterP
אויי היו זמנים שהייתי מרביץ מהירויות.
זה עד שקיבלתי דו"ח ומאז נזהרים יותר אתם יודעים
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
האא בקטנה הדו"ח שלי מלפני שנה.

קיצר יש לי גולף 95 שפעם הייתי מרביץ בה 160-170 חופשי

היום אני מביא אותה ל-120 והיא מתחילה כבר לקטר.

כוס עמק אבל מתי כבר יוצא לי לנהוג

האא ואגב לכל הפזיזים שמעתי לא מזמן שתפסו מישהו בכביש 6 על מהירות
קחו את זה לצומת ליבכם
eXeTik
מזכיר לי את ההוא שתפסו לפני כמה זמן
נסע 222 עם ה
Audi TT
שלו... כשתפסו אותו- הוא התחיל לבכות לשוטר שיוותר לו למה אין לו כסף

:toothless:
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :toothless
MasterP
quote:
Originally posted by eXeTik
מזכיר לי את ההוא שתפסו לפני כמה זמן
נסע 222 עם ה
Audi TT
שלו... כשתפסו אותו- הוא התחיל לבכות לשוטר שיוותר לו למה אין לו כסף

:toothless:
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :toothless


אני חולה על האנשים הטיפשים האלו עוד מעט הוא היה אומר שהאוטו של החבר הטחון שלו
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik
מזכיר לי את ההוא שתפסו לפני כמה זמן
נסע 222 עם ה
Audi TT
שלו... כשתפסו אותו- הוא התחיל לבכות לשוטר שיוותר לו למה אין לו כסף

:toothless:
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :toothless



חחחחחחחחחח
איזה הפללה...

איזה חזק זה להגיד לשוטר..
לא שמתי לב כי המד מהירות שלי קצת מזייף

או
אבל השוטר נסעתי כולה 60
מאיפה אני צריך לדעת שהמד מהירות עשה כבר סיבוב של 360 מעלות..???
warpedd_
חברה אתם לא נרמאלים
אתם נותנים דוגמא רעה לנהגים צעירים
:rolleyes: :rolleyes:
בכל מקרה
אני סגרתי "רק" 150 או אולי קצת יותר
יש לי חבר שסגר עם האלפא של אבא שלו 230 נדמה לי
DjChook
מהירויות לא מרגשות אותי
במיוחד הפחד מלהתפס :)

eXeTik
האמת... מהירות זה באמת לא מרגש משהו
אני זוכר כשרק קיבלתי את הרישיון והיה לנו עוד את האוטו הישן הייתי זורק זני
180, 360...
זה באמת ריגוש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
חברה אתם לא נרמאלים
אתם נותנים דוגמא רעה לנהגים צעירים
:rolleyes: :rolleyes:
בכל מקרה
אני סגרתי "רק" 150 או אולי קצת יותר
יש לי חבר שסגר עם האלפא של אבא שלו 230 נדמה לי


אני סגרתי כולה 155 ככה... בקטנה :)

ודני סגר 233 עם האלפא... נחמד לו...

בכל אופן... מה אתם מצפים... וולוו אס 80 טי 6 עושה מ 0 ל 100 ב 6.9 שניות
כמה שהמכונית כבדה היא עדיין טיל!!
והיא סוחבת כמו כלבה מיוחמת!!
אז אני לא מתפלא על זה

אני מתפלא על זה שאבא שלך נהג ככה נייקון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement