return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החתימה שלי! (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו...


שיטה מעניינת ובאמת די טובה
החסרונות הם שלפעמים אתה יכול לפספס איזה משהו שהוא אולי פחות מתאים למועדון אבל הוא יפה

והחסרון היותר בולט..
לפחות עבורי..
מאחר ונכנסתי רק בשנת 2000 לעולם האלקטרוני ורק ב-2002 התחלתי באמת להשיג יחסית הרבה דברים אז יש הרבה דברים אפילו נוסטלגיים בני זונות שלא יצא לי לשמוע או להכיר
אשכרה חור גדול בהשכלה
לפעמים שמים משהו כזה בסט אז שאני לא יחשוב שזה חדש
וכמובן חסרון אחרון וזה באמת חסרון לא רק שלי...
קח לדוגמה את ארמין ואת א סטייט אוף טראנס
בשעה הראשונה שבה הוא מנגן דברים חדשים הוא מנגן לפחות 5-6 דברים שעוד לא שוחררו ובדרל כלל גם לוקח כמה חודשים עד שהם משוחררים...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מאחר ונכנסתי רק בשנת 2000 לעולם האלקטרוני ורק ב-2002 התחלתי באמת להשיג יחסית הרבה דברים אז יש הרבה דברים אפילו נוסטלגיים בני זונות שלא יצא לי לשמוע או להכיר
אשכרה חור גדול בהשכלה



מזה איתך אחי בזה...
אני נכנסתי לכל זה רק בסוף 2002 תחילת 2003
אז הצטרפתי לפורום..
ורק בסביבות הקיץ התחלתי להשיג באמת דברים ולהוריד והכל..

יש מלאא שירים שאני לא הכרתי בשיט...
ועוד מלא שאני לא מכיר..

הרבה שואלים אותי על טראקים נוסטלגיים וזה ואני לא מכיר אותם פשוט :rolleyes:

אבל עכשיו הכל טוב ויפה :tongue3
-CosmicFire-
חחח ואני מאמצע 2002 הורדתי דברים ברצינות
יש לי מללללא דיסקים של טראנס שהייתי קונה בטירה כשהייתי קטן אבל זה לא נחשב :]
KosmiK-G8
כן אבל אליאור וקוסמיקפייר (אני פשוט לא זוכר את השם שלך..זרוק מילה עליו בפוסט הבא) אתם בני 15 + זה ממש סביר להתחיל בגיל 13 בערך להכנס לזה...

אני רק בגיל 16-17 התחלתי לשמוע ורק בגיל 19 אפשר להגיד שהתחלתי באמת להשיג דברים
ככה שאני באמת התחלתי לגלות תחיים קצת מאוחר

אני זוכר אבל כשהתחלתי להוריד בכמויות היו אתרים כמו
mp3factory
shadowzone

אחחחחחחח איזה אתר היה שדואוזון
לא היה ולא יהיה כמוהו - למה הוא נסגר למה????????

בכל מקרה נגיד כל אחד כאן יבחר את עשר הנוסטלגיות האהובות עליו אני סביר להניח יכיר אולי 1-2
ועוד 3-4 אני יכיר תשמות אבל לא שמעתי אותם
DjChook
קודם כל לא יקום דבר כמו
AUDIOGALAXY
ואם נוסטלגיה אז מבחינת האוס ושחרורים
Houseofmusic
פאק נראה לי שכחתי את השם ררר

ולא יקום אתר כ
DaCave !!!

הכי ענק אני זוכר איך הוא גילה לי את
EIFFEL 65 - BLUE

זה היה להיטטטטט

EDIT
לקח לי זמן להזכר
זה היה
HOMEOFMUSIC
eXeTik
וואי- דוגרי נוסטלגיה!
mp3factory
shadowzone

בזמנו הייתי וובמאסטר של
topchoicemp3.com
למי שזוכר.... מישהו הכיר את זה?

בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות
למרות שיש כמה אנשים שאני יודע מראש שממליצים על דברים שאני לא אוהב, אז אני לא טורח...

בדוגרי הייתי בטוח אני היחיד פה שעושה את זה- איזה מצחיק :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement