|
צריפין - מחר בבוקר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב אחרי העדרות של שבוע חזרתי אל הפורום האהוב עלי...
יש לי הארד דיסק חדש של 80 גיגה
והארד דיסק הקודם שוכב כרזרבה בבית
(דודו עכשיו אני יכול לבוא אליך שתמלא לי תהארד דיסק של ה-20 גיגה בדברים חדשים)
קיצר נראה לי הסתדרתי
לקח לי חצי שעה למצוא בבית איפה כתבתי תססמא של היוזר שלי אבל בסוף הצלחתי והתחברתי כמו גדול!
קיצר בנוסף לכל זה רציתי להגיד ששבוע הבא אני מתחיל קורס של שבועיים בבה"ד 7
אני כמובן יצא יומיות
אני עדיין לא יודע באיזה שעה כל יום אני יצא אבל אני מבטיח לעדכן
קיצר משמגיע לצריפין בשבועיים הקרובים שיודיע כאן בפורום מראש
אני יהיה שם
למי שלא יודע בה"ד 7 זה מול שער יפו ומול בית החולים אסף הרופא...
ועוד משהו
שבוע הבא יש לי יום הולדת ביום שישי
חבר שלי ארגן לי ועוד כמה מהבסיס שיש לנו פשוט באותו שבוע יום הולדת שנבוא לטי אל וי
כניסה חינם
וקיצר אני חושב שיום שבת בטי אל וי מסיבת חיילים
המוסיקה תהיה על הפנים אבל עדיין... מה אתם אומרים על איזה פגישה.?
אני בטוח יהיה :) |
ואללה אחי אני עדיין מחכה שתבוא להביא לי הזמנות!!!
חח |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
קיצר בנוסף לכל זה רציתי להגיד ששבוע הבא אני מתחיל קורס של שבועיים בבה"ד 7
אני כמובן יצא יומיות
אני עדיין לא יודע באיזה שעה כל יום אני יצא אבל אני מבטיח לעדכן
קיצר משמגיע לצריפין בשבועיים הקרובים שיודיע כאן בפורום מראש
אני יהיה שם
למי שלא יודע בה"ד 7 זה מול שער יפו ומול בית החולים אסף הרופא... |
אני עכשיו בצריפין קבוע. אני מגיע לשם ביום ראשון.
לגבי טיאלוי.... אני צפוני אז רחוק מידי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by MasterP
אני עכשיו בצריפין קבוע. אני מגיע לשם ביום ראשון.
לגבי טיאלוי.... אני צפוני אז רחוק מידי |
אחי
איפה אתה גר
ומה אתה עושה בצריפין.? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי
איפה אתה גר
ומה אתה עושה בצריפין.? |
גר בכפר תבור
אני בבה"ד 12 בקק"צ |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MasterP
אני עכשיו בצריפין קבוע. אני מגיע לשם ביום ראשון.
לגבי טיאלוי.... אני צפוני אז רחוק מידי |
משרת בצריפין אבל צפוני בשביל הטיאלוי....???
צריפין זה יותר דרמה מנמל ת"א אתה יודע |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by yahel222
משרת בצריפין אבל צפוני בשביל הטיאלוי....???
צריפין זה יותר דרמה מנמל ת"א אתה יודע |
מה הקשר? אני משרת בצריפין במשך השבוע
סוף שבוע אני בבית שזה בצפון ולנסוע עד לתל-אביב זה רחוק אחושרמוטה
לא בוחרים איפה אתה משרת (טוב אני יודע שאפשר)
אבל כן בוחרים לאן לצאת בסוף שבוע ולנסוע שעה וחצי לתל-אביב זה פשוט רחוק מידי |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by eXeTik
המשפקית ת"ש
היא עולה במתח
וכשהיא עולה
רואים לה את הפתח
כמה שירים הינו שרים, כבר עבר מספיק זמן ואני כבר לא זוכר אותם
הבשיר עם המש"קית ת"ש היה להיט
כל פעם היא הייתה עולה המג"בניקים אצלנו בקורס היו מתחילים לשיר
מישהו זוכר את השיר השלם? |
חחח..
זה הולך ככה..
המדס"ית היא עולה למתח..
וכשהיא עולה רואים לה את הפתח
המש"קית ת"ש, יש לה אופנוע
וכשהיא רוכבת רואים לה ת'מנוע
המש"קית ת"ש יש לה דגדגן חלק
כל אחד רוצה לשחק איתו בפה
איזה בלאגן איזה בלאגן
זונה דופקים בכסף, ג'ובניק בחינם :)
אגב, צריך לצעוק "הולה!" אחרי כל פעם שאומרים המש"קית ת"ש..
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שבוע הבא יש לי יום הולדת ביום שישי
חבר שלי ארגן לי ועוד כמה מהבסיס שיש לנו פשוט באותו שבוע יום הולדת שנבוא לטי אל וי
כניסה חינם
וקיצר אני חושב שיום שבת בטי אל וי מסיבת חיילים
המוסיקה תהיה על הפנים אבל עדיין... מה אתם אומרים על איזה פגישה.?
אני בטוח יהיה |
יש מצב אני ילך..
אני יעדכן בהמשך.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חחח..
זה הולך ככה..
המדס"ית היא עולה למתח..
וכשהיא עולה רואים לה את הפתח
המש"קית ת"ש, יש לה אופנוע
וכשהיא רוכבת רואים לה ת'מנוע
המש"קית ת"ש יש לה דגדגן חלק
כל אחד רוצה לשחק איתו בפה
איזה בלאגן איזה בלאגן
זונה דופקים בכסף, ג'ובניק בחינם :)
אגב, צריך לצעוק "הולה!" אחרי כל פעם שאומרים המש"קית ת"ש..
|
שרנו את זה ביום שישי האחרון
יש גם בית עם
הפ"פית של 50 יש לה קוואסקי
וכשהיא עולה עליו רואים לה את השסי
ועוד כל מיני כאלה :) |
|
|
| Sm0keMachine |
מה זה קוואסקי?
:gsmile: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה זה קוואסקי?
:gsmile: |
זה סוג של אופנוע...
קוואסקי... לא מכיר?
אשכרה שבוע שעבר המפקדים הביאו לנו שירונים עם שירים של הפלוגה כדי שנשיר אותם בארוחת ערב :) |
|
|
| KrazyDJs |
Kawasaki
vvvrommm vvvroommm :p
ברוך השב רועי ד"א |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה סוג של אופנוע...
קוואסקי... לא מכיר?
אשכרה שבוע שעבר המפקדים הביאו לנו שירונים עם שירים של הפלוגה כדי שנשיר אותם בארוחת ערב :) |
ואללה חברה שלך הזה
עוז מוניס
הסתדר אחושלינג אחי!!!!!! |
|
|
|
|