| Vizay |
whitelabels är precis som ni säger en låt som släpps utan support från nått skivbolag eller nån distrubutör
ibland kan även låtar eller remixer som är gjorda utan tillåtelse släppas som whitelabels utan artistens namn eftersom odm är olagliga :)
whitelabels trycks ofta i väldigt små upplagor om kanske 100 skivor bekostade av artisten...
rätta mig gärna om jag har fel på någon punkt men jag ärr ätt säker på att alla dom här sakerna stämmer :) |
|
|