return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מכתבים למערכת
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
היום באיזה שיעור חופשי אחד ישבתי לי בספריה וקראתי את כל עיתוני המעריב לנוער שהיו שם, סתם ככה עברתי חפיף דף ודף וראיתי מה יש והכל.
קיצר באיזה אחד מהם נראה לי של שבוע שעבר נתקלתי בהודעה מעניינת במדור מכתבים למערכת.

לקחתי את העיתון הביתה במיוחד כדי להראות לכם את זה :rolleyes:
קיצר זה מה שהיה כתוב:

quote:
Originally posted by TranceAddicted
איפה האלקטרוני
אני מאוד מאוכזב שז'אנר המוזיקה האלקטרונית לא זוכה לסיקור והתייחסות בעיתון, למרות הפופולריות הרבה שלו בארץ ולמרות המספר הרב של יוצרים ישראלים בתחום.
למוזיקה האלקטרונית יש קהילת מעריצים גדולה מאוד, ולא סתם מגיעים לכאן יוצרים ודיג'אים מהטובים בעולם. לדעתי, מגיעה למוזיקה האלקטרונית התייחסות, בדיוק כמו שהפופ והמוזיקה השחורה מקבלים.
הייתי רוצה לראות בעיתון סיקור של האירועים בארץ בתחום הזה (כמו הגעתו של פרי קורסטן לפני שבוע לארץ, הדיג'אי שדורג שישי בעולם), וגם מצעד של שירים או המלצות על טראקים חדשים כמו שמופיע בחלק של מוזיקת ה אמ טי וי.
מקווה שתתיחסו לבקשתי ותפעלו למען טיפוח קהילת המוזיקה האלקטרונית בארץ

בתודה
TranceAddicted.


שם הכותב תפס את העין שלי, ברור שהבחור מבין בתחום אחרת איך הוא ידע את הדירוג של פרי במגזין הדיג'יי מאג.

אז
which one of you guys did it??
חחחח
:nervous:
-CosmicFire-
Guilty
stam stam
deluxe
אמממ יכול להיות שהוא סתם אחד שמבין אבל הוא לא משלנו וסתם קרא לעצמו
"מכור לטראנס" באנגלית...
KrazyDJs
וואלה אין לי מושג מי זה..
וגם אני חושב שזה לא מישהו מהפורום..

אבל נראה לי רעיון פצצה לשלוח להם מכתבים מ
TA

:D

בכלל זאת דרך טובה להתחיל להפיץ את המוזיקה בארץ..

אבל מה כל החרא?
בטח ישימו שם לאסגו סאמי בורקס דידי :nervous:
AnthemFreak
זה אני
itamarsan
quote:
Originally posted by AnthemFreak
זה אני

פייי אחי סחטיין סחטיןן אני מחזיק ממך!!!!!
oDrori
quote:
Originally posted by AnthemFreak
זה אני

וזה אבא שלי...
:)


Rethpekt
אחי
taltul
quote:
זה אני

אחי אתה תותך!!!!
אבל השאילה היא האם זה באמת ישפיע במידה מסויימת?
הרי אפילו אם הם ירצו לעשות דבר כזה הם יצטרכו ויתחייבו להשיג מישהו שמבין ולא סתם אחד ששומע כמו אמרו פה לאסגו וסמי ויגיד שזה האיכות!!!
בעיה אחרת היא בעיה של הנוער כיום שלא נראה אפשרי למדי לקחת וללמד אותו להבין במוזיקה אלקטרונית איכותית ולעניין בה.לרוב ההשפעה העיקרית היא לא של עיתוני נוער אלא של טלוויזיה ובמקרה של ישראל השפעה אדירה של אמ טי וי שמקדם רק את הפופ ומוזיקה השחורה...
אני לא מתחשב בדאנס-צ'רט כי מה שהולך שם זה באותה רמה של לאסגו
כלומר זה לא שאם פתאום יופיע איזה מדור קטן בעיתון כולם יהפכו למכורים לטראנס איכותי אלא שהתהליך לעיל דורש זמן השקעה וכדומה-וזה כפי שידוע מאוד חסר לנוער שלנו היום...
warpedd_
ברור שלא מצפים שתוך שבוע כל בני הנוער בישראל יתחילו לשמוע מוזיקה איכותית
אבל שאתה חושב על זה , זה ממש מצחיק שלא עושים כתבות על דיג'יים מפורסמים בעיתוני הנוער
שאתה חושב על זה לפחות פעם בחודש אם לא יותר אתה נמצא במסיבה
זה קהל עצום ופשוט אף אחד לא חשב לכתוב על זה
(למרות שאני דווקא זוכר שפעם כן היה נסיון לעשות משהו דומה)
אבל עשו כתבות על יהל ואייל ברקן
(טוב נו זה היה מתי שויאגרה היה להיט)
היום יהיה יפה שלפחות יעשו כתבה על רוברט גיטלמן למשל
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
היום באיזה שיעור חופשי אחד ישבתי לי בספריה וקראתי את כל עיתוני המעריב לנוער שהיו שם, סתם ככה עברתי חפיף דף ודף וראיתי מה יש והכל.
קיצר באיזה אחד מהם נראה לי של שבוע שעבר נתקלתי בהודעה מעניינת במדור מכתבים למערכת.

לקחתי את העיתון הביתה במיוחד כדי להראות לכם את זה :rolleyes:
קיצר זה מה שהיה כתוב:



שם הכותב תפס את העין שלי, ברור שהבחור מבין בתחום אחרת איך הוא ידע את הדירוג של פרי במגזין הדיג'יי מאג.

אז
which one of you guys did it??
חחחח
:nervous:


אח שלו
בקשר לשם אני שמח שאנשים העירו לך על המקריות שעשויה להווצר

ואיך הוא ידע שפרי מספר 6 בעולם.??
לא נראה לי שהחברה שם בנקסט ניסו כל כך להסתיר את העובדה הזאת בפליירים של המסיבה...
זה כמו להגיד איך אולי אותו כותב היה יודע שארמין מספר 3... גם זה הופיע ולא בקטן....

Hell_Copter
מעריב לנוער... חחחחחחחחחחחחחחחח


זה פחות או יותר כל מה שיש לי להגיד ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement