|
Mark Norman mixed ITWT 09
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Mark Norman mixing In Trance we Trust 009
Mark Norman is asked to mix and compile the ITWT 009. Tracklisting is almost finished and keep watching this site for more info!
|
Bron: Mark-Norman.com
Zeker goed nieuws. De beste nieuwkomers van 2003 (al zijn ze al wel wat langer bezig) die ITWT gaan mixen. Zeker een cd die ik ga kopen, want ben zeker een fan van hun producties/dj-sets!!
De tracklist is nog niet bekend.. |
|
|
| raoel |
Ik wist nog niet dat het een duo was, weer wat geleerd.
Net als menno vin ik hun producties ook erg goed.
Trancie, maar wel stevig. Verder één keer een set gedownload en die was ook erg goed (is al bijna een jaar geleden denk ik).
CD's kopen doe ik, helaas voor Mark & Norman ) zelden, bij deze zal het er ook wel niet van komen. Downloaden is iets heel anders... |
|
|
| MaGiK54 |
| Eindelijk weer eens een ITWT :D |
|
|
| Raymond |
| Net zoals met Trance in het algemeen is het sinds ITWT 005 bergafwaards gegaan met deze serie. Ze hadden het na Cor Fijneman stop moeten zetten. Op deze manier was het niveau van de serie erg hoog gebleven. |
|
|
| dj_spare |
| goeie zaak! Ik wist het al een paar weekjes though, hopen dat het niet al te flut muziek wordt :) |
|
|
| Flippe |
| Ik ben benieuwd wat dit duo?? er van gaat maken! Hoop dat ze er iets leuks van maken, dan is het misschien wel het overwegen waard deze te gaan kopen! |
|
|
| moogwai |
| Het zal zeker wel een lekker ceedeetje worden vol met de typisch Mark Norman sound. Deel 1 t/m 4 zijn echt klassiekers, de rest zijn gewoon goede mixen, verder niets bijzonder. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Raymond
Net zoals met Trance in het algemeen is het sinds ITWT 005 bergafwaards gegaan met deze serie. Ze hadden het na Cor Fijneman stop moeten zetten. Op deze manier was het niveau van de serie erg hoog gebleven. |
Deel 7 vind ik een uitzondering, lekker cd'tje. Deel 6 is gewoon "aardig" en deel 8 is in zijn geheel zuig. |
|
|
| Robert |
| ik geloof dat ze binnenkort op ASOT zijn.. in ieder geval een Black Hole special met Ton T.B. en Mark Norman.. dacht ik. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Robert
ik geloof dat ze binnenkort op ASOT zijn.. in ieder geval een Black Hole special met Ton T.B. en Mark Norman.. dacht ik. |
Volgende XL isset de Black-Hole special. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik wist nog niet dat het een duo was, weer wat geleerd.
|
GOEIEMORGEN waar ben jij de afgelopen 5 jaar geweest :D In WELK HOL! :D
Hey Mark, Norman! HEEEEEEEEEL vet!! Ik had van Floor al een update gekregen dat het hardstikke OK was op TE, zaal vol joelende debielen (:p) en dat jullie na afloop zelfs handtekeningen moesten uitdelen. Echt helemaal te gek :) Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij was..maar als ik weer terugben kom ik zeker weer een kijkje nemen!
Ennu..doe mij ff een kopietje, ze verkopen geen iTWT in Mexico ;) whehe!
x Josta, groetjes aan de LWD mensen
en tevens gefeli aan Yasmine! |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Volgende XL isset de Black-Hole special. |
ja dat weet ik, weet alleen niet of mark norman daar ook bij zijn. |
|
|
|
|