|
OT: Evenemangs Låtar
|
View this Thread in Original format
| TrancE_GyLLe |
Tjaba!!! :)
Detta är en liten fråga som inte har med trance att göra men nu är det så att jag vill ha låtar som spelas på Hockey, Innebandy, Fotboll, Handbolls mm matcher innan matchen börjar, i avblåsningar, i pausen mm...
det är ju inte så ofta det är trance som spelas men de kvittar, jag behövar låtar av alla stilar!!!
skulle nu kunna göra en liten lista på låtar som skulle passa in på ett sport evenemang å det ska inte bara vara trance utan allt möjligt...:)
Tack / Gylle |
|
|
| RebeL9 |
Vangelis - Chariots of Fire
:] |
|
|
| Versace |
en rättelse...
det stavas evenemang!! |
|
|
| Kongo_kim |
| Manchester City spelar Barber adagio for strings (Ferry Corsten remix) innan avspark |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Manchester City spelar Barber adagio for strings (Ferry Corsten remix) innan avspark |
Åfan! grymmt :) |
|
|
| Kongo_kim |
| Går man på hockey får man höra lite allt möjligt. Allt från Shakira till 666 till Nickelback. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | Går man på hockey får man höra lite allt möjligt. Allt från Shakira till 666 till Nickelback. |
men lista några då...;) |
|
|
| DJ_Laszlo |
Stompin' Tom Connors - The Hockey Song
Jag vet inte hur det är i arenorna runt om i elitserien men runt om i NHL tokspelas denna här låten mellan avblåsningar. Jag älskar den. |
|
|
| reveal |
| Lite låtar av Queen brukar ju dyka upp, tex. "We Are The Champions" och "We Will Rock You" |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Går man på hockey får man höra lite allt möjligt. Allt från Shakira till 666 till Nickelback. |
hockey är en mycket tråkig sport :( |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Powell
hockey är en mycket tråkig sport :( |
Inte alltid
| quote: | | Stompin' Tom Connors - The Hockey Song |
Var det den dom spelade live vid All Star Game? |
|
|
|