return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Inside My world / Genesis 192
View this Thread in Original format
EternalMusic
אהלן חבר'ס,
אינסייד קטע יותר חדש שעבדתי עליו, מקווה שתאהבו!
מאחר ואף אחד לא רוצה את אלה
ובגלל שהיו כאלה שאהבו את ג'נסיס החלטתי לפרסם אותם באיכות טובה
לאלה שכן אהבו

יום טוב!

EM - Genesis

EM - Inside My World
skelz
תודה!

Genesis
באמת קטע מושקע
:happy2:
EternalMusic
תודה אחי :)
Black-Dragon
באמת אחלה קטע :)
השקעה בהשמעה
EternalMusic
תודה רבה!
תשמעו את אינסייד אני חושב שהוא לא פחות מושקע...
למרות שהוא קצת מסחרי
DJ-Kreing^^
אחי עוד הוכחה למה שאתה מסוגל...
מלודיות ענקיות, אף פעם אל תפקפק ביכולת שלך

תותח!
:D
EternalMusic
אין עליך רומן!
:D
תודה
skelz
ואללה אנטוניו שיחקת אותה
איך אני שמח שיש פה יוצרים שמתקדמים כל כך יפה
ואללה אתם מביאים כבוד לישראל
לפורום.. וגם לסצנה
וזה עושה אותי מאושר
EternalMusic
quote:
Originally posted by skelz
ואללה אנטוניו שיחקת אותה
איך אני שמח שיש פה יוצרים שמתקדמים כל כך יפה
ואללה אתם מביאים כבוד לישראל
לפורום.. וגם לסצנה
וזה עושה אותי מאושר


תודה לך !!!!
היוצרים הישראלים הולכים ומתרבים,
לא חסרים לנו כשרונות פה בארץ, ולא חסרים לנו כאן בפורום ;)
ושוב תודה על התמיכה, אם אתה מאושר אז גם אני מאושר
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement