|
Inside My world / Genesis 192
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
אהלן חבר'ס,
אינסייד קטע יותר חדש שעבדתי עליו, מקווה שתאהבו!
מאחר ואף אחד לא רוצה את אלה
ובגלל שהיו כאלה שאהבו את ג'נסיס החלטתי לפרסם אותם באיכות טובה
לאלה שכן אהבו
יום טוב!
EM - Genesis
EM - Inside My World |
|
|
| skelz |
תודה!
Genesis
באמת קטע מושקע
:happy2: |
|
|
| Black-Dragon |
באמת אחלה קטע :)
השקעה בהשמעה |
|
|
| EternalMusic |
תודה רבה!
תשמעו את אינסייד אני חושב שהוא לא פחות מושקע...
למרות שהוא קצת מסחרי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחי עוד הוכחה למה שאתה מסוגל...
מלודיות ענקיות, אף פעם אל תפקפק ביכולת שלך
תותח!
:D |
|
|
| EternalMusic |
אין עליך רומן!
:D
תודה |
|
|
| skelz |
ואללה אנטוניו שיחקת אותה
איך אני שמח שיש פה יוצרים שמתקדמים כל כך יפה
ואללה אתם מביאים כבוד לישראל
לפורום.. וגם לסצנה
וזה עושה אותי מאושר |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by skelz
ואללה אנטוניו שיחקת אותה
איך אני שמח שיש פה יוצרים שמתקדמים כל כך יפה
ואללה אתם מביאים כבוד לישראל
לפורום.. וגם לסצנה
וזה עושה אותי מאושר |
תודה לך !!!!
היוצרים הישראלים הולכים ומתרבים,
לא חסרים לנו כשרונות פה בארץ, ולא חסרים לנו כאן בפורום ;)
ושוב תודה על התמיכה, אם אתה מאושר אז גם אני מאושר
:D |
|
|
|
|