|
Hasselt/Diepenbeek Meeting - Foto's+Review (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| emma |
zag er errruug gezellig uit !
nice pix zehra ;) |
|
|
| Zehra |
Hmm der was dus een klein (maar niet negeerbaar) foutje in mijn tabelleke... sorry Meltoz :) dom van mij natuurlijk, om de twee tommen door elkaar te halen :rolleyes:
dus mensen, heb de correctie ff doorgevoerd... de winnaar van het bowlen was dus: MELTOZZZ!
iedereen mag hem nu een kus geven! :D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Nadat de helft van ons (dames hadden geen honger) een hapje gegeten hadden, zijn we naar de bowling vlakbij getrokken, waar we vakkundig ingemaakt werden door de bijna-Hollander Buoyant. |
Also also alsoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
;) En ben ik geslaagd??? eh eh??? :p :D |
| quote: | | Hmm der was dus een klein (maar niet negeerbaar) foutje in mijn tabelleke... sorry Meltoz dom van mij natuurlijk, om de twee tommen door elkaar te halen |
gebuisd :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Eagle`
gebuisd :toothless |
herexamen? :D |
|
|
| Gladius |
hehe zag der gezellig uit, wouw dak der ook bij was =\.
btw zehra die foto dat ge aan het bowlen zijt, hebt ge dien ene kegel dat er nog stond omver gekregen? :)
owjah, kizz for the winner meltoz ;) |
|
|
| FredNova |
sjiek sjiek
kwil / kga ook nog eens langskomen op men oude verttrouwde LUC
:tongue2 |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by Zehra
Hmm der was dus een klein (maar niet negeerbaar) foutje in mijn tabelleke... sorry Meltoz :) dom van mij natuurlijk, om de twee tommen door elkaar te halen :rolleyes:
dus mensen, heb de correctie ff doorgevoerd... de winnaar van het bowlen was dus: MELTOZZZ!
iedereen mag hem nu een kus geven! :D |
Nah Zehra, ge hebt het begin van U stage al wreed goe doorstaan zene, ze verdiend't echt wel zene en altijd goe gezind kan nie stuk he ;) :D
Vond het gister echt super, en allemaal fijne mensen zene, had echt wel niks anders verwacht van trance-addicts, vond het echt dikke fun, alleen spijtig da'k vroeger door moest, want had het vervolg ok nog graag meegemaakt...
Enfin, la me nu nie bloze :p ma'k ga nu gewoon e diepe buiging maken vo de mensen van gister, jullie ware echt te gek :D :D
Zou zeggen dat voor herhaling vatbaar is, en da ga'k wel zien da'k niks anders gepland heb..:rolleyes:
@ SilentEagle: vette review man ;) :D Zo wijd zitte we ok nie van elkaar en Benny zit ok op ne worpafstand :rolleyes: :D |
|
|
| pooley |
| Dwarves don't like to be tossed |
|
|
| Tiger777 |
allemaal zo'n gelukkige mensen :) Ze hebben hun daar precies goed geamuseerd. En maar goe ook! :)
Uitkijken naar de grote meeting in Antwerpen binnekort! ;) |
|
|
|
|