|
uusi omakustanne nyt saatavana :)
|
View this Thread in Original format
| digitalbeat666 |
Viimeinki sain kunnon albumin julkastua :)
julkasun koko: 60 cdr levyä joissa 4-värikansipainatukset
Genre: Goatrance, Hardtrance ja electronic
11 biisiä ja 2 bonusbiisiä.
soittoaika: n.70min
täältä löytyy: Psychic Melodytripper
Eka levy lähtee jo tänään Australiaan. |
|
|
| Trancetor |
| eli jos mä tilaan ton lätyn nii laitan tonne sun tilille rahat ja noi tarvittavat tiedot nii sä sit lähetät etiä päin? :eyespop: |
|
|
| digitalbeat666 |
| ei täällä oo muut porukat vielä innosuneita tilaamaan? |
|
|
| MekkaFIN |
| Ei oikein nuo genret kolaha. :/ |
|
|
| Dueno |
| Mekka sä oot todevva kaunis :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Nuutti |
| Mekan kuva ei kuitenkaan taida olla Mekan kuva. :p |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Mekan kuva ei kuitenkaan taida olla Mekan kuva. :p |
Eipä taida... :P |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Eipä taida... :P |
oiskohan lähteny myynti paremmin jos laittanu naisen kuvan kanteen...
:haha: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666
oiskohan lähteny myynti paremmin jos laittanu naisen kuvan kanteen...
:haha: |
Tottakai! Naiset myy! ;) |
|
|
| Airvision |
| En tiedä mut kaunis on kuvassa oleva henkilö :tongue3 |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Tottakai! Naiset myy! ;) |
oonki aatellu laittaa seuraavan levyn kanteen robotypyn :D |
|
|
|
|