return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סודי ביותר!!!
View this Thread in Original format
arik
חברס אני קונה היום
SONY MZN-505

לא מהדגמים הכי מפוצצים
אבל העיקר מנגן מוסיקה

לפי ביקורות קראתי שהתוכנה שמגיעה עם המכשיר
היא איטית ומסורבלת

אז תמליצו לי בבקשה על תוכנה טובה
בעצם...

מה התוכנה הטובה ביותר בעולם!!!!!!!!!!!!???
NyKoN
זה לא צורב אחי
אין תוכנה אחרת, זאת תוכנה שמותאמת למיני דיסק שלך
KrazyDJs
תתחדש גבר גבר :p
eXeTik
quote:
Originally posted by NyKoN
זה לא צורב אחי
אין תוכנה אחרת, זאת תוכנה שמותאמת למיני דיסק שלך


בדיוק.... והתוכנה באמת מסורבלת
וגם משתמשת בהרבה זיכרון
אבל אחרי שאתה מקליט למיני באיזה
x36
הכל נשכח :D
Flotser
בעקרון אין כמעט שום תוכנה אחרת,
חוץ מאולי ה
RealOne
שיש לה פלאגין כזה ל
NetMD

והכי טוב שתקרא באתרים האלה:
http://www.t-station.net(ובעיקר בפורום של האתר)
וגם
http://www.minidisc.org

קניתי בקיץ
mz-n710...
eXeTik
לי יש
Mz-nf610
ד"א

איזה שילוב מנצח זה מיני ורדיו באותו מכשיר
רק חסר איזה אופציה של הקלטה ישירה בינהם
DjChook
גם ב
RIO SPORT
שלי יש את הרדיו

זה ממש מדליק

באסה שאי אפשר להקליט :(
itamarsan
אחי אחלה של דגם
ובקשר לתכונה להעברת קבצים אני אשאל חבר שלי שיש לו דגם כמעט כמו שלך..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement