|
סודי ביותר!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
חברס אני קונה היום
SONY MZN-505
לא מהדגמים הכי מפוצצים
אבל העיקר מנגן מוסיקה
לפי ביקורות קראתי שהתוכנה שמגיעה עם המכשיר
היא איטית ומסורבלת
אז תמליצו לי בבקשה על תוכנה טובה
בעצם...
מה התוכנה הטובה ביותר בעולם!!!!!!!!!!!!??? |
|
|
| NyKoN |
זה לא צורב אחי
אין תוכנה אחרת, זאת תוכנה שמותאמת למיני דיסק שלך |
|
|
| KrazyDJs |
| תתחדש גבר גבר :p |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
זה לא צורב אחי
אין תוכנה אחרת, זאת תוכנה שמותאמת למיני דיסק שלך |
בדיוק.... והתוכנה באמת מסורבלת
וגם משתמשת בהרבה זיכרון
אבל אחרי שאתה מקליט למיני באיזה
x36
הכל נשכח :D |
|
|
| eXeTik |
לי יש
Mz-nf610
ד"א
איזה שילוב מנצח זה מיני ורדיו באותו מכשיר
רק חסר איזה אופציה של הקלטה ישירה בינהם |
|
|
| DjChook |
גם ב
RIO SPORT
שלי יש את הרדיו
זה ממש מדליק
באסה שאי אפשר להקליט :( |
|
|
| itamarsan |
אחי אחלה של דגם
ובקשר לתכונה להעברת קבצים אני אשאל חבר שלי שיש לו דגם כמעט כמו שלך.. |
|
|
|
|