|
Johan Gielen @ Dome 26.3.2004
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| עוד חזון למועד, אבל אתם יודעים..... |
|
|
| YuVaL |
סבבה
מקווה שזה לא נקסט אבל
נמאס לי מהמסיבות של ה200 + שלהם
:\ |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YuVaL
סבבה
מקווה שזה לא נקסט אבל
נמאס לי מהמסיבות של ה200 + שלהם
:\ |
וואו , שיגעון
ברור שזה נקסט |
|
|
| yahel222 |
ואלה כבר שמעתי את יוהן גילן מנגן בארץ
אבל נראה מה יהיה
אבל מה לא אמרת שגבריאל ודרזדן באים???
מישהו אמר.... |
|
|
| Segev |
שמעתי שהוא בא גם לטי אל וי לנוער
זה נכון? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מקווה שזה של נקסט! :crazy:
אין מצב שאני יגיע למסיבת נוער בדום אין יותר מפחיד מזה! :nervous: |
|
|
| warpedd_ |
| די כבר נמאס ממסיבות לגיל הזהב |
|
|
| KrazyDJs |
תהנו..
כבר מתחיל לבאס להיכנס לכל הת'רדים האלו :\ |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חפיף בובליל הביא אותו כבר פעמיים לנוער אם אני לא טועה!
הקטע שמסיבות נוער בדום זה אירועי חיזבלה משהו הכי מפחיד שיש! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תהנו..
כבר מתחיל לבאס להיכנס לכל הת'רדים האלו :\ |
ראסמי!!!!
שום מסיבה פצצה היא לא לגיל שלנו (חח ועם כן אז אני נדפק בלי חינם) :} |
|
|
| YuVaL |
בוביל הביא אותו פעם אחת לנוער
וזה היה שאני הייתי שם עם קובי והייתה פגישה ענקית של הפורום
היה סוףףףףףףף |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
סבבי!
 |
|
|
|
|