return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 [2] 3 
MEET UP! - 13.02.04 - VanditNight !!! 3days left !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Stiffmaster
small mistake bloody :) g&d will not start, pvd will start, g&d are on @2 am

btw: sind wir jez aufer paying guestlist?
unKnOwn`
quote:
Originally posted by Stiffmaster
btw: sind wir jez aufer paying guestlist?


wär ma gut zu wissen, und dann wird endlich gerockt, woohoo :eyespop: :crazy:
Ding Chavez
I'll be there with jp, see you at escados :) or at the ibis, or at the casino :toothless
Bloodflower
quote:
Originally posted by Stiffmaster
small mistake bloody :) g&d will not start, pvd will start, g&d are on @2 am

btw: sind wir jez aufer paying guestlist?


oh ur right, i forgot that!

quote:
...so that we dont miss PvD´s intro @ 2300 !!!!

;)

and yes

all 9 party people are on the guestlist, vandit just sended me the confirmation fax back with nice greetings to all! :D
Frode
quote:
Originally posted by Bloodflower
all 9 party people are on the guestlist, vandit just sended me the confirmation fax back with nice greetings to all! :D


Oh yeah :D
Stiffmaster
yeah nice :cool:
XeCUTionER
jo, danke!

wie siehst denn jetzt aus mir ne lage beschreibung vom ibis!

das escados sollte ich dank sand leaper jetzt finden!
danke dafür!
Bloodflower
jp? :p
Frode
Wenn du ausm Ostbahnhof (Haupteingang) rauskommst ist das Ibis direkt gegenüber.
jp


Bahnhof/Trainstation OSTBAHNHOF

Walk outside

It's the building on the right next to the bridge

sykadelik
If Escados = steak, i am there :D
Vandit_Bandit
BITTE!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement