|
MEET UP! - 13.02.04 - VanditNight !!! 3days left !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Stiffmaster |
small mistake bloody :) g&d will not start, pvd will start, g&d are on @2 am
btw: sind wir jez aufer paying guestlist? |
|
|
| unKnOwn` |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
btw: sind wir jez aufer paying guestlist? |
wär ma gut zu wissen, und dann wird endlich gerockt, woohoo :eyespop: :crazy: |
|
|
| Ding Chavez |
| I'll be there with jp, see you at escados :) or at the ibis, or at the casino :toothless |
|
|
| Bloodflower |
| quote: | Originally posted by Stiffmaster
small mistake bloody :) g&d will not start, pvd will start, g&d are on @2 am
btw: sind wir jez aufer paying guestlist? |
oh ur right, i forgot that!
| quote: | | ...so that we dont miss PvD´s intro @ 2300 !!!! |
;)
and yes
all 9 party people are on the guestlist, vandit just sended me the confirmation fax back with nice greetings to all! :D |
|
|
| Frode |
| quote: | Originally posted by Bloodflower
all 9 party people are on the guestlist, vandit just sended me the confirmation fax back with nice greetings to all! :D |
Oh yeah :D |
|
|
| Stiffmaster |
| yeah nice :cool: |
|
|
| XeCUTionER |
jo, danke!
wie siehst denn jetzt aus mir ne lage beschreibung vom ibis!
das escados sollte ich dank sand leaper jetzt finden!
danke dafür! |
|
|
| Frode |
| Wenn du ausm Ostbahnhof (Haupteingang) rauskommst ist das Ibis direkt gegenüber. |
|
|
| jp |
Bahnhof/Trainstation OSTBAHNHOF
Walk outside
It's the building on the right next to the bridge |
|
|
| sykadelik |
| If Escados = steak, i am there :D |
|
|
|
|