|
רעידת אדמה הורגשה בכל רחבי הארץ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ואצלנו לא הרבה הרגישו
אבל הוציאו אותנו החוצה
היה שכונה
והשתחררנו שעתיים לפני הזמן
|
same here
רק שפשוט הברזתי שעתיים לא שיחררו אותי :] |
|
|
| Flotser |
אני בדיוק ראיתי דרגון בול בערוץ הילדים
וכזה באמצע אני מרגיש את הספה רועדת,
ולא רציתי לפספס כלום, אז הסתכלתי כזה אחורה לקיר וחשבתי זה בטח הכתף שלי קופצת (כן זה קורה לפעמים) והמשכתי להסתכל.
ואז סבתא התקשרה ואז אמא התקשרה ואז כולם אמרו שהיה רעידת אדמה, מזל כבר נגמר דרגון בול, אני שונא שמפריעים לי באמצע. |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני בדיוק ראיתי דרגון בול בערוץ הילדים
וכזה באמצע אני מרגיש את הספה רועדת,
ולא רציתי לפספס כלום, אז הסתכלתי כזה אחורה לקיר וחשבתי זה בטח הכתף שלי קופצת (כן זה קורה לפעמים) והמשכתי להסתכל.
ואז סבתא התקשרה ואז אמא התקשרה ואז כולם אמרו שהיה רעידת אדמה, מזל כבר נגמר דרגון בול, אני שונא שמפריעים לי באמצע. |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by coby
כן גם אצלנו היה
אני לא הרגשתי אבל אמרו שבקומות הגבוהות הרגישו אתזה.. לא יודע
העיקר שחררו אותנו :) |
כל כך נכון ויפה |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני בדיוק ראיתי דרגון בול בערוץ הילדים
וכזה באמצע אני מרגיש את הספה רועדת,
ולא רציתי לפספס כלום, אז הסתכלתי כזה אחורה לקיר וחשבתי זה בטח הכתף שלי קופצת (כן זה קורה לפעמים) והמשכתי להסתכל.
ואז סבתא התקשרה ואז אמא התקשרה ואז כולם אמרו שהיה רעידת אדמה, מזל כבר נגמר דרגון בול, אני שונא שמפריעים לי באמצע. |
ביית דןפק איזה קמאהמאאה על הטלפון הוא היה מפסיק לצלצל :D |
|
|
| DjChook |
אני הייתי באמצע התחקיר הבטחוני
אז שנינו שיחקנו אותה רציניים ולא התייחסנו
אבל הרגשתי סחרחורת |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
וואלה לא הרגשתי כלום הייתי בתאורייה וכנראה היא עשתה לי מזל רע ונכשלתי על 5 טעויות סעמק לעזזל עם זה כבר תאוריה שנייה שאני נכשל אין יותר כסף חחח...
אבל אין מה לעשות בקשר לרעידה זאת אמא האדמה אי-אפשר להגיד לה "לא" אני חושב לא? חחח
;) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
המוקד של כל העסק הזה היה בים המלח אז הרגישו את זה פה ועוצמה של 5 בסולם ריכטר...
אין זה היה כזה ריגוש, זה התחיל כזה בקטן, התחיל לזוז לי קצת השולחן אז אני מסתכל על חבר שלי כזה חושב שהוא מזיז, פתאום יש כזה רעש עצבני והכל מתחיל לרעוד בטירוף, חחחחחחחח
המורה שלנו אשכרה בורחת מהכיתה ראשונה, אין זה היה עצבני ביותר למרות שהמשכנו אחרי זה ללמוד כמו טמבלים.
גם נפער לנו סדק בתקרה
:eyespop: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
גם נפער לנו סדק בתקרה
:eyespop: |
זה דווקא די מגניב :p
גם בכנסת הבנתי היה סדק בתקרה,
אם משהו היה קורה למאיר לא יודע מה הייתי עושה |
|
|
| Sniper |
אני לא הלכתי לצבא היום, אמרתי למפקד שלי שאין לי מצב רוח וחשק
אז הוא אמר לי להישאר בבית..
בכל אופן הרעידה הזאת העירה אותי משיינה..
אני כזה מרגיש ת'מיטה רוטטת ואז אני מיסתכל על המיתקן של הדיסקים וגם הוא זז, ואז אני כזה מסתכל על המוביילים שיש לי בחדר והם רועשים
אשכרה סרט איימה..
חשבתי שדיימנתי או משהו אז בסוף הלכתי לאמא שלי לארח לה חברה בשיבעה.. והיא אמרה לי שגם הם הררגישו את זה
וזהו.. בכל אופן פה רוב האנשים הרגישו את הרעידת אדמה הזאת |
|
|
| Scorchio |
ואללה אני בדיוק הייתי במרפאה של הבסיס
פתאום כל הבניין זז קדימה אחורה
הרגשתי אחושרמוטה כמו בלימה של אוטובוס... |
|
|
| skelz |
חחחחחחח יוווווו
אני בשיעור מתמטיקה.. מתתת.. אבל מתתתתת משיעמוםםםם!! עוד שנייה אוכל את עצמי!!
קיצור אני כזה נשכב על השולחן.. עם רצון עז להרדם.. פתאום כל הכיתה רועדת.. 20 שניות שכל הכיתה זזה.. מה כל הכיתה..
כל הבצפר זז.. חחח
ואני בתור אחד שלא הרגיש מעולם רעידת אדמה.. לא ידעת בכלל מזה
סבבה, אחרי 5 דקות נכנסת האחראית מערכת
איך הייתה הרעידת אדמה?
כולם בסדר?
טוב סבבה כולם בסדר ואני קצת בהלם כי.. קיבינימט! גם ככה הבצפר מתפרק.. עכשיו רעידת אדמה? מזל שהוא לא התפרק
טוב סבבה נגמר שיעור מתמטיקה (סוף סוף.. תודה!!) ומתחילה ההפסקה
סבבה וזה, נגמרת ההפסקה
אני נכנס לשיעור.. ואללה עוד לא הספקתי לרשום כלום ובאה האחראית מערכת (שוב) וצועקת
"כולם לצאת לבחוץ!"
אני בא שואל אותה מה קרה? היא לא עונה לי..
סבבה אחרי זה שואל אותה שאנחנו כבר בחוץ
"יש הוראה מפיקוד העורף לפנות את הכיתות"
קיצור היינו בערך איזה שעה ומשהו בחוץ. שכונה.. צחוקים.. והיוזואל סטאף
קיצור היה נחמד.. אבל עוד רעידה ממש לא מתאים!!!!
בטח איזה כיף לבנות
רטט חזק אחושרמוטה בחינם :)
ועוד אלה שהיו באותו זמן אצל גניקולוג.. בטח בכלללללל חחחחחחחח |
|
|
|
|