|
Fick två godingar på posten idag
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
En snubbe som ville tacka mig för hjälpen med en bok jag hämtat ut åt honom här i sthlm (han bor i gbg) så skickade han upp två singlar han köpt för en tid tillbaka.
Dom e i perfect mint condition :)
Gouryella \\ Tenshi
Radio edit: 03.45
Original Mix: 08.32
Mark moon Remix: 07.19
Gouryella \\ Gouryella
Radio edit
Gigilo Remix
Armix Remix
Riktiga classix som man bara måste ha i hyllan o visa för barnbarnen :D |
|
|
| Powell |
| Brukar inte cd skivor vara i perfect mint condition när man köper dom ? :D, eller är det vinyl ?.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Powell
Brukar inte cd skivor vara i perfect mint condition när man köper dom ? :D, eller är det vinyl ?.. |
Jo, klart dom är det..men dom är inte nyköpta...eftersom jag har dom i andrahand... så därför la jag till att dom va i Perfect mint condition ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| hehe, dom kan du visa stolt :toothless |
|
|
| reveal |
| Säljes i Lund för 3 kronor stycket :D |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by reveal
Säljes i Lund för 3 kronor stycket :D |
huh? |
|
|
| reveal |
Vet inte om dett förtydligar särskilt mycket, men ändå.
Ovanstående singlar går (eller gick i alla fall för ett tag sen) att köpa för 3 kronor stycket i Lund, jag har själv köpt några :) |
|
|
| St_Andrew |
HUH!
skulle ha köpt massor :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
Skickade precis iväg en beställning på Chemical Records efter dessa:
* Yakooza - Stronger [Overdose Production] - Jag vet att låten är gammal som stryk - men när jag av misstag snubblade över den på chemical-records.com insåg jag att jag bara var TVUNGEN till att ha den. Den är imo en av de allra bästa hardtrance låtarna genom tiderna.
* Mauro Picotto - Alchemist EP [ID&T] - Äntligen tillbaka i lager :D \0/
* Zzino Vs The Filterheadz - African Bulldozer [Session Recordings] - Har aldrig hört talas om denna - bläddrade runt lite och lyssnade på samples från från lite skivor här och var, och fastnade direkt.
Och väntar FORTFARANDE på dessa från BTP. :whip: :whip: :whip: :whip:
* Marco V vs. Jens - Loops & Things 2003 (Reelooped) [ID&T] 2003 års absolut bästa techtrancedänga. Marco V = GUD. Eller Godd om ni så vill.
* Motorcycle - As the rush comes )[Ultra] 2003 års bästa trance låt. Något man bara måste ha i samlingen :)
* Tim Deluxe feat. Terra Deva - Less talk, more action [Underwater] Vet inte varför, men jag gillar denna skarpt.
Det var väl allt jag hade att säga :) |
|
|
|
|