return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Fick två godingar på posten idag
View this Thread in Original format
mindshooter
En snubbe som ville tacka mig för hjälpen med en bok jag hämtat ut åt honom här i sthlm (han bor i gbg) så skickade han upp två singlar han köpt för en tid tillbaka.

Dom e i perfect mint condition :)

Gouryella \\ Tenshi
Radio edit: 03.45
Original Mix: 08.32
Mark moon Remix: 07.19

Gouryella \\ Gouryella
Radio edit
Gigilo Remix
Armix Remix

Riktiga classix som man bara måste ha i hyllan o visa för barnbarnen :D
Kongo_kim
jävla lyckost
Powell
Brukar inte cd skivor vara i perfect mint condition när man köper dom ? :D, eller är det vinyl ?..
mindshooter
quote:
Originally posted by Powell
Brukar inte cd skivor vara i perfect mint condition när man köper dom ? :D, eller är det vinyl ?..

Jo, klart dom är det..men dom är inte nyköpta...eftersom jag har dom i andrahand... så därför la jag till att dom va i Perfect mint condition ;)
dj_hysterix
hehe, dom kan du visa stolt :toothless
reveal
Säljes i Lund för 3 kronor stycket :D
montana
quote:
Originally posted by reveal
Säljes i Lund för 3 kronor stycket :D

huh?
reveal
Vet inte om dett förtydligar särskilt mycket, men ändå.
Ovanstående singlar går (eller gick i alla fall för ett tag sen) att köpa för 3 kronor stycket i Lund, jag har själv köpt några :)
St_Andrew
HUH!

skulle ha köpt massor :D
DJ_Laszlo

Skickade precis iväg en beställning på Chemical Records efter dessa:

* Yakooza - Stronger [Overdose Production] - Jag vet att låten är gammal som stryk - men när jag av misstag snubblade över den på chemical-records.com insåg jag att jag bara var TVUNGEN till att ha den. Den är imo en av de allra bästa hardtrance låtarna genom tiderna.

* Mauro Picotto - Alchemist EP [ID&T] - Äntligen tillbaka i lager :D \0/

* Zzino Vs The Filterheadz - African Bulldozer [Session Recordings] - Har aldrig hört talas om denna - bläddrade runt lite och lyssnade på samples från från lite skivor här och var, och fastnade direkt.

Och väntar FORTFARANDE på dessa från BTP. :whip: :whip: :whip: :whip:

* Marco V vs. Jens - Loops & Things 2003 (Reelooped) [ID&T] 2003 års absolut bästa techtrancedänga. Marco V = GUD. Eller Godd om ni så vill.

* Motorcycle - As the rush comes )[Ultra] 2003 års bästa trance låt. Något man bara måste ha i samlingen :)

* Tim Deluxe feat. Terra Deva - Less talk, more action [Underwater] Vet inte varför, men jag gillar denna skarpt.

Det var väl allt jag hade att säga :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement