|
Britney Spears - Toxic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| schysst! *tankar* |
|
|
| RebeL9 |
| bara jag som tycker att låten suger? =) |
|
|
| montana |
| nice remix treo, synd att den är lite för kort, men jag gillar hur hårt det är, sätter låten i ett annat perspektiv, sjyst synt/303-grej i backgrunden, enda problemet är att den känns för "påklistrat" ibland, men annars allt bra. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
bara jag som tycker att låten suger? =) |
Menar du originalet eller Treo's mix?
Personligen gillar jag originalet - denna mixen var också helt okej - inget jag själv skulle spela dock, men den hade utan tvekan funkat på en mer komersiell pubilk, dvs fulla idioter på det lokala utestället :) (Såna som mig med andra ord, då jag inget bättre för mig har :toothless) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
bara jag som tycker att låten suger? =) | Har du inte sett mina tidigare poster ;) |
|
|
| Vizay |
har inte lyssnat på mer än några sekunder av originalet ännu av det enkla skälet att jag inte har kommit för mig :)
för er som vill ha lite mer info så är iaf toxic producerad av två svenskar som kallar sig Bloodshy & Avant (Christian Karlsson & Pontus Winnberg). Dom har också producerat låten Showdown på samma album som toxic :)
om nån är mer intresserad så kolla in senaste numret av svenska tidningen studio där det finns en flera sidor lång intervju med dom :) |
|
|
| Vizay |
förövrigt tycker jag remixen du gjorde va snyggt gjord men den e väl inte klar än? :)
tycker du ska jobba vidare på den för den skulle gå hem på krogarnas golv utan problem :) (om man nu känner för att nå ut till en sådan publik) :) |
|
|
| Treo |
| Tackar för kommentarerna och ja det är sant, det går säkert att jobba vidare på den. Det tog ca. 3 timmar från scratch att göra den som den är nu :) Om jag har tråkigt nån kväll framöver så kanske jag fortsätter arbeta med den. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Gillar vad Treo har gjort... creds till dig men jag sågar Brittan ändå... bara så ni vet vart jag står ;)
*brittan-fobi* |
|
|
| Vizay |
| kunde inte hålla mig så jag sitter å knåpar lite nu också för skojs skull...blir inte alls lika hårt som treos men låter ändå helt okej imo :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
kunde inte hålla mig så jag sitter å knåpar lite nu också för skojs skull...blir inte alls lika hårt som treos men låter ändå helt okej imo :) |
heey...en lite Toxic-battle mellan Treo och Vizay :) |
|
|
| Vizay |
haha blir nog svårt eftersom de e så olika stilar på våra låtar :p
min e mycket popigare än treos som e mer renodlad hardtrance aktigt :)
btw treo skitsnygga reverse-stråkar, passade grymt bra, tänkte inte på det först men sen upptäckte jag dom :) |
|
|
|
|