return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Britney Spears - Toxic (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
schysst! *tankar*
RebeL9
bara jag som tycker att låten suger? =)
montana
nice remix treo, synd att den är lite för kort, men jag gillar hur hårt det är, sätter låten i ett annat perspektiv, sjyst synt/303-grej i backgrunden, enda problemet är att den känns för "påklistrat" ibland, men annars allt bra.
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9

Menar du originalet eller Treo's mix?

Personligen gillar jag originalet - denna mixen var också helt okej - inget jag själv skulle spela dock, men den hade utan tvekan funkat på en mer komersiell pubilk, dvs fulla idioter på det lokala utestället :) (Såna som mig med andra ord, då jag inget bättre för mig har :toothless)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
Har du inte sett mina tidigare poster ;)
Vizay
har inte lyssnat på mer än några sekunder av originalet ännu av det enkla skälet att jag inte har kommit för mig :)

för er som vill ha lite mer info så är iaf toxic producerad av två svenskar som kallar sig Bloodshy & Avant (Christian Karlsson & Pontus Winnberg). Dom har också producerat låten Showdown på samma album som toxic :)

om nån är mer intresserad så kolla in senaste numret av svenska tidningen studio där det finns en flera sidor lång intervju med dom :)
Vizay
förövrigt tycker jag remixen du gjorde va snyggt gjord men den e väl inte klar än? :)

tycker du ska jobba vidare på den för den skulle gå hem på krogarnas golv utan problem :) (om man nu känner för att nå ut till en sådan publik) :)
Treo
Tackar för kommentarerna och ja det är sant, det går säkert att jobba vidare på den. Det tog ca. 3 timmar från scratch att göra den som den är nu :) Om jag har tråkigt nån kväll framöver så kanske jag fortsätter arbeta med den.
SteveTranz4ever
Gillar vad Treo har gjort... creds till dig men jag sågar Brittan ändå... bara så ni vet vart jag står ;)

*brittan-fobi*
Vizay
kunde inte hålla mig så jag sitter å knåpar lite nu också för skojs skull...blir inte alls lika hårt som treos men låter ändå helt okej imo :)

Laszlo
quote:
Originally posted by Vizay
kunde inte hålla mig så jag sitter å knåpar lite nu också för skojs skull...blir inte alls lika hårt som treos men låter ändå helt okej imo :)

heey...en lite Toxic-battle mellan Treo och Vizay :)
Vizay
haha blir nog svårt eftersom de e så olika stilar på våra låtar :p

min e mycket popigare än treos som e mer renodlad hardtrance aktigt :)

btw treo skitsnygga reverse-stråkar, passade grymt bra, tänkte inte på det först men sen upptäckte jag dom :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement