|
Dancevalley
|
View this Thread in Original format
| DutchTrancer |
Jongens.... Ik vond het ZOW jammer dat ik niet kon gaan!!!
Maar.. Was het na afloop ECHT zo erg!?!?!
:conf:
Ik reed nog over de A9.. Alleen iets te vroeg...
Ik zag nog niemand... |
|
|
| Blik |
misschien is het beter om dit te posten in één van de andere 5 threads over dancevalley
**closed** |
|
|
|
|