|
Fest i örebro!!!
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
Premiär för Örebros nya partyclub på Strömpis…GRAVITY!!
På nedre plan kommer det spelas Trance & Hardstyle! På Övre plan rockas det Eurogodingar hela kvällen!
Tid: 2100-0200
Ålder: 18
Pris: 40: - ink. garderob
Givetvis bra priser i baren & fett med party!!
Lineup:
Nere:
Bjorn vs. Fred Acler [Ikon]
Hawkeye [Strömpis]
Ferren [MTR]
Uppe:
Fresa [TranceClubber.com]
Flyer: http://www.ikon-event.net/gravity/i...avity040225.jpg |
|
|
| DJ_Laszlo |
| För två år sedan var jag och hälsade på en gammal tjejkompis som pluggade och bodde i Örebro och då gick vi ut en kväll på Strömpis, jag tror det var just Hawkeye som lirade den kvällen på det övre golvet, och den kvällen spelades sjukt bra musik, så jag hade djävulskt roligt. Besöker mer än gärna det stället fler gånger... |
|
|
| mindshooter |
| Skulle komma om örebro låg i Stockholm :D |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skulle komma om örebro låg i Stockholm :D |
Jaha, vi får väl helt enkelt flytta på stan då! ;)
Nej, men skämt å sido, så hoppas vi på att det är några som bor i eller närheten av örebro som har möjlighet att komma. Så kanske vi kan få lite fart på den här stan igen :) |
|
|
| Glorie |
| weeee, looking good Fred :) skoj att de händer nåt i öret. synd att man inte bor kvar där eller nåt :) hälsa håkan från mig :D |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Glorie
weeee, looking good Fred :) skoj att de händer nåt i öret. synd att man inte bor kvar där eller nåt :) hälsa håkan från mig :D |
ja, vi vill ju försöka anordna lite trevliga events och även få hit lite trevlig dj's, så man vet aldrig vad som kan hända i framtiden *hihi* ;)
Japp jag ska hälsa till håkan :) |
|
|
| St_Andrew |
| coolt, antar att det e 18? det kommer vara återkommande va? för isf eju jag snart 18 :D :D |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
coolt, antar att det e 18? det kommer vara återkommande va? för isf eju jag snart 18 :D :D |
Japp, det åldersgräns 18, och vi hoppas verkligen på att det blir återkommande för då har vi en hel del schyssta dj's på g :) |
|
|
| Amnezia |
hehe många minnen blire från strömpis när man va 18 å härja runt varje fre 365 dar om året:rolleyes:
fredacler e du med å arrangerar Gravity???? nyfiken bara för vi e nåra stycken som snackat me er om anordna lite grejer härframåt ((thumb up))):cool::p
kanske får bli en nostalgirunda till strömpis nåndag då hehe:p |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hehe många minnen blire från strömpis när man va 18 å härja runt varje fre 365 dar om året:rolleyes:
fredacler e du med å arrangerar Gravity???? nyfiken bara för vi e nåra stycken som snackat me er om anordna lite grejer härframåt ((thumb up))):cool::p
kanske får bli en nostalgirunda till strömpis nåndag då hehe:p |
Japp, jag är en av tre personer som är med o arrangerar Gravity. Då är det kanske vi som har mailats ang. kommande fester ([email protected])
Ja, tycker verkligen det är dax att du kommer tillbaka till Strömpis, t ex den 25:e ;):D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Japp, jag är en av tre personer som är med o arrangerar Gravity. Då är det kanske vi som har mailats ang. kommande fester ([email protected])
Ja, tycker verkligen det är dax att du kommer tillbaka till Strömpis, t ex den 25:e ;):D |
hm ja det e mkt möjligt min polare som har mailen till er:p
men får hoppas det blir nått bra av det iaf:cool:
hehe yup får ta en kik nån dag.....
ciao~ |
|
|
| FredAcler |
Jaha, då börjar det närma sig premiärdatumet. Vi har lyckats fixa till väldigt förmånliga priser i baren oxå :D
Hoppas att det är några härifrån TA som har möjligheten att komma och stötta oss. :) |
|
|
|
|