|
Nerd van het jaar - Verkiezing
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, we hadden alle lijstjes gehad.
Maar deze nog niet :D
D'r werd om gevraagd, dus tjsa, waarom niet he?
Oke, we hebben 7 categorieen:
- Nerd TA Holland Forum
- Nerd TA Algemeen
- Nerd Housescene
- Nerd Nederland algemeen
- Nerd Nederland sport
- Nerd Buitenland (ik weet wie gaat winnen denk ik ;))
Ik begin (met redenen ofcourse):
Nerd TA Holland Forum: Optimus, omdat hij doof is en het zo superirritant is om met hem te praten op feesten.
Speciale vermelding voor New Wave omdat ik hem eeuwen niet meer op feeesten heb gezien en Josta omdat ze ons hier zo achterlaat :D
Runners up: Arjan (gebruik leestekens) en Amber (treehugging groupie :p)
Nerd TA Algemeen: Ste :P
Nerd Housescene: Duncan Stuttenheim, arrogante bek plus het sluiten van het ID&T forum
Nerd Nederland algemeen: Wouter Bos, irritante PVDA-er!
Nerd Nederland sport: vPersie, omdattie denkt dattie TE goed is voor Feyenoord. Laat hem eerst een teamvoetballer worden!
Nerd Buitenland: Bush... do i need to explain? |
|
|
| jp |
- Nerd TA Holland Forum: TranceZoner (later pater)
- Nerd TA Algemeen: Hell_copter: 17 posts/day en alleen in het Israeli forum
- Nerd Housescene: Mental Theo (Charly Lownoise is overigens een zeer aardige vent)
- Nerd Nederland algemeen: Die gast van Idols die zo raar danst
- Nerd Nederland sport: Theo Lucius, de vuurwerk junk
- Nerd Buitenland: Chirac, tering Fransman |
|
|
| raoel |
- Nerd TA Holland Forum: SnuggLe, omdat die niet kan tellen (zie quote)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, we hebben 7 categorieen:
- Nerd TA Holland Forum
- Nerd TA Algemeen
- Nerd Housescene
- Nerd Nederland algemeen
- Nerd Nederland sport
- Nerd Buitenland (ik weet wie gaat winnen denk ik ;)) |
het zijn er toch echt maar 6.... ;)
- Nerd TA Algemeen: Ste, wie anders
- Nerd Housescene: Tja...
- Nerd Nederland algemeen: Minister Donner met zun vage ideeën.
- Nerd Nederland sport: Henk Timmer, ook al heeft hij gelijk, hij had de heer Van Raaij nooit op deze manier in de zeik mogen zetten. Deze man verdient een waardig afscheid.
- Nerd Buitenland: Bush, duh |
|
|
| TranceFool |
| Zwaar kansloze thread dit....is het nou de bedoeling om mensen af te gaan kraken? :rolleyes: |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Zwaar kansloze thread dit....is het nou de bedoeling om mensen af te gaan kraken? :rolleyes: |
kom op zeg stel je niet zo aan :) zo'n thread als dit hadden we vorig jaar ook volgens mij
bij deze ben jij ta-holland nerd van t jaar :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
kom op zeg stel je niet zo aan :) zo'n thread als dit hadden we vorig jaar ook volgens mij
bij deze ben jij ta-holland nerd van t jaar :p |
dankje
vond het vorig jaar ook al nergens op slaan en ben niet van mening veranderd dus..;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
kom op zeg stel je niet zo aan :) zo'n thread als dit hadden we vorig jaar ook volgens mij
bij deze ben jij ta-holland nerd van t jaar :p |
Juist en wie was toen de winnaar :)
Ik hoop deze titel dan ook dit jaar weer te kunnen prolongeren.
Op dit moment ben ik bezig om mijn verkiezingscampagne te kunnen financieren en het ziet er naar uit dat ik dit jaar nog meer geld eraan kan besteden. Jullie zijn dus gewaarschuwd......
Magrec for NERT!!! |
|
|
| jp |
Nou kom op met die lijstjes :whip:
Beetje om de hete brij heen draaien, tsss... :o
Niks mis met dit topic :toocool: |
|
|
| basvh |
- Nerd TA Holland Forum: alle mensen die niet naar TA meetings komen
- Nerd TA Algemeen: alle USA TA´s die denken dat ze verstand van muziek hebben omdat ze een volle winamp lijst hebben en alle foreign TA ers die naar TE en sensation gaan omdat de video zo tof is.
- Nerd Housescene: 99% van de respectloze PF gabbers/hardstylers
- Nerd Nederland algemeen: Jamai
- Nerd Nederland sport: Jochem Uytehaage of hoe je zijn naam mag spelen. haha stumper. Trouwen Clarence S kan er ook wel wat van.
- Nerd Buitenland: Chirac, ik heb gewoon iets tegen fransen |
|
|
| franzelare |
wat een kansloze draad zeg!!
* wordt ik nu ook genomineerd :toocool: * |
|
|
| Optimus |
| je bent pas echt een nerd als je zo'n thread start:haha: :stongue: :disbelief |
|
|
| Fkwebeman |
Nerd TA Holland Forum: Ikzelf, wat een buttnaam.. hoe kwam ik erop. :toothless
Nerd TA Algemeen: Ste
Nerd Housescene: Niemand minder dan Jean, sta je op TE ff relaxed vlakbij de clubtent een watertje te drinken, gooit die gozer er een lekker nummer in, iedereen uit z'n dak, op het hoogtepunt begint tie ineens te scratchen :rolleyes:
Nerd Nederland algemeen: übernerd Herman (die 'danser' uit Idols)
Nerd Nederland sport: Ramon van Haaren, Feyenoord kan beter aankondigen wanneer hij WEL speelt :D
Nerd Buitenland: Bush, duidelijk.. |
|
|
|
|