return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
3....2....1... Aaaaaahhhhhh
View this Thread in Original format
DjChook
83:80
-CosmicFire-
איזה רגע מרגש זה היה :]
KrazyDJs
וואו שיגעון
פספסתי תמשחק :D
markfeldman
איזה משחק בראש שלכם ! ! !
ארמין ואן ביורן נון סטופ אין דה מיקס ! ! !
Segev
חחח על מה מדובר?
DjChook
מכבי ת"א - צ.ס.ק.א מוסקבה
משחק מהיורוליג, כדורסל
itamarsan
תשמע אתמול הם חיממו לי את הלב
אני בדר''כ אני לא מאמין גדול בתורה אבל אתמול האמונה שלי התחזקה מאוד
וואתמול נתתי את הצעקה של הלייף אחרי המשחק יאואוא זה היה אין אין
אי אפשר לתאר זאת במילים!!!
Hell_Copter
לא ראיתי (משום מה)1
אבל שמעתי שזה היה בנזונה של דבר
שלשה בלתי אפשרית מרחוק רחוק
יפה לו היופי!
DjChook
השלשה עצמה הייתה דיי מעבר לקו, לא רוחק מטורף
אבל הוא תפס את הכדור עם הגב לסל ותוך כדי הקפיצה הסתובב
H.A.
ממש יפה איך שהוא הביא את זה :)
ומה שיותר חושב: זיינו אותם שם כמו שהם זיינו אותנו פה!

Hell_Copter
תמיד יש ביום שבת לפנות בוקר שידורים חוזרים של המשחקים של מכבי
אתמול ראיתי ב 5 בבוקר שיש את המשחק
אבל גם ככה הייתי סחוט טרי אז נרדמתי מול הטלויזיה תוך שניה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement