|
3....2....1... Aaaaaahhhhhh
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| איזה רגע מרגש זה היה :] |
|
|
| KrazyDJs |
וואו שיגעון
פספסתי תמשחק :D |
|
|
| markfeldman |
איזה משחק בראש שלכם ! ! !
ארמין ואן ביורן נון סטופ אין דה מיקס ! ! ! |
|
|
| DjChook |
מכבי ת"א - צ.ס.ק.א מוסקבה
משחק מהיורוליג, כדורסל |
|
|
| itamarsan |
תשמע אתמול הם חיממו לי את הלב
אני בדר''כ אני לא מאמין גדול בתורה אבל אתמול האמונה שלי התחזקה מאוד
וואתמול נתתי את הצעקה של הלייף אחרי המשחק יאואוא זה היה אין אין
אי אפשר לתאר זאת במילים!!! |
|
|
| Hell_Copter |
לא ראיתי (משום מה)1
אבל שמעתי שזה היה בנזונה של דבר
שלשה בלתי אפשרית מרחוק רחוק
יפה לו היופי! |
|
|
| DjChook |
השלשה עצמה הייתה דיי מעבר לקו, לא רוחק מטורף
אבל הוא תפס את הכדור עם הגב לסל ותוך כדי הקפיצה הסתובב |
|
|
| H.A. |
ממש יפה איך שהוא הביא את זה :)
ומה שיותר חושב: זיינו אותם שם כמו שהם זיינו אותנו פה! |
|
|
| Hell_Copter |
תמיד יש ביום שבת לפנות בוקר שידורים חוזרים של המשחקים של מכבי
אתמול ראיתי ב 5 בבוקר שיש את המשחק
אבל גם ככה הייתי סחוט טרי אז נרדמתי מול הטלויזיה תוך שניה |
|
|
|
|