return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
ברוררררררר ששהוא שווה את זה!!!!!!
הוא ענקקקקק !
והוא הולך להוציא טראק עם טייסטו...
idanhakia
דבר ראשון תקלט שם DJ TON TB
סבבה...
אז כל המסיבה אני והוא לוחצים ידיים צוחקים מדברים
אפילו הצתלמתי איתו
אחרי זה בסוף אני בא אליו ומבקש ממנו תקליט של ELECTRONIC MALTFUNCTION
אני חשבתי שהוא יגיד לא
אבל ישר "WHY NOT"

מתחיל לחפש
ובסוף יצאתי משם עם תקליט חתום על ידי DJ TON TB
ועוד שהוא תקלט את התקליט את זה באותו ערב !!!!!!!!!!!!!!!!
Black-Dragon
חחחח
ברור מה אכפת לו זה שלו יש לו אלף כאלה :)

מגניב לך גם חבר שלי היה שם הוא אמר ששמו את זה
ןגם
Traffic
ועוד כל מיני :)

שמח שנהנת אחי
Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?
idanhakia
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?



באמת שעכשיו אתה תחשוב רק בגלל שקיבלתי את הטראק אז אני אומר לך שהוא פצצה
אז זהו שהוא פצצה גם ככה
אני ביקשתי אותו ספציפית בגלל שאני אוהב אותו...

באותו מידה יכולתי לבקש את
dreas presents havannah - havannah

שהוא הרבה יותר חדש
שדרך אגב הוא ניגן אותו גם ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל?


אני אישית חושב שהוא אחד הגדולים של 2003
אבל זאת רק הדעה שלי :)
אין לך מושג איך נגנבתי מזה מתי שטייסטו שם את זה בגני התערוכה!!
אף אחד לא זיהה ואני כזה רץ בין כולם ואומר להם את זה כולי באטרף!!
באמת אחד הגדולים!!
Shahar
אחד הטובים ברורררררר..... טראק בנזונה
markfeldman
ואללה טראק לא משהו בכלל, גם לא הגירסה של גור פיינמן שהוא בדר"כ משפר את הקטעים.

בכל אופן טון טיבי עושה דברים יפים רק תחת השם המלודי שלו (פרי דריבז)
Shahar
TON TB = Three Drives !?!?

או יותר נכון
TON TB = TON VAN EMPEL?!
markfeldman
כן שחר, מה אתה מופתע כ"כ ?

Sm0keMachine
תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל...
markfeldman
תכל'ס טון טיבי עושה מה שהרבה אומנים עושים, הוא ממצב שני ז'אנרים.

השם שלו מייצג ז'אנר יותר פרוגרסיבי-טקנואיסטי.
THREE DRIVES - מייצג זא'נר יותר מלודי.

בדיוק כמו FERRY CORSTEN ו - SYSTEM F
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement