|
חברים DJ TON TB באומן !!! יום שישי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ברוררררררר ששהוא שווה את זה!!!!!!
הוא ענקקקקק !
והוא הולך להוציא טראק עם טייסטו... |
|
|
| idanhakia |
דבר ראשון תקלט שם DJ TON TB
סבבה...
אז כל המסיבה אני והוא לוחצים ידיים צוחקים מדברים
אפילו הצתלמתי איתו
אחרי זה בסוף אני בא אליו ומבקש ממנו תקליט של ELECTRONIC MALTFUNCTION
אני חשבתי שהוא יגיד לא
אבל ישר "WHY NOT"
מתחיל לחפש
ובסוף יצאתי משם עם תקליט חתום על ידי DJ TON TB
ועוד שהוא תקלט את התקליט את זה באותו ערב !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Black-Dragon |
חחחח
ברור מה אכפת לו זה שלו יש לו אלף כאלה :)
מגניב לך גם חבר שלי היה שם הוא אמר ששמו את זה
ןגם
Traffic
ועוד כל מיני :)
שמח שנהנת אחי |
|
|
| Sm0keMachine |
| אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל? |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל? |
באמת שעכשיו אתה תחשוב רק בגלל שקיבלתי את הטראק אז אני אומר לך שהוא פצצה
אז זהו שהוא פצצה גם ככה
אני ביקשתי אותו ספציפית בגלל שאני אוהב אותו...
באותו מידה יכולתי לבקש את
dreas presents havannah - havannah
שהוא הרבה יותר חדש
שדרך אגב הוא ניגן אותו גם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני היחיד שחושב שאלקטרניק מלטיפונקשן זה טרק לא משו בכלל? |
אני אישית חושב שהוא אחד הגדולים של 2003
אבל זאת רק הדעה שלי :)
אין לך מושג איך נגנבתי מזה מתי שטייסטו שם את זה בגני התערוכה!!
אף אחד לא זיהה ואני כזה רץ בין כולם ואומר להם את זה כולי באטרף!!
באמת אחד הגדולים!! |
|
|
| Shahar |
| אחד הטובים ברורררררר..... טראק בנזונה |
|
|
| markfeldman |
ואללה טראק לא משהו בכלל, גם לא הגירסה של גור פיינמן שהוא בדר"כ משפר את הקטעים.
בכל אופן טון טיבי עושה דברים יפים רק תחת השם המלודי שלו (פרי דריבז) |
|
|
| Shahar |
TON TB = Three Drives !?!?
או יותר נכון
TON TB = TON VAN EMPEL?! |
|
|
| markfeldman |
| כן שחר, מה אתה מופתע כ"כ ? |
|
|
| Sm0keMachine |
| תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל... |
|
|
| markfeldman |
תכל'ס טון טיבי עושה מה שהרבה אומנים עושים, הוא ממצב שני ז'אנרים.
השם שלו מייצג ז'אנר יותר פרוגרסיבי-טקנואיסטי.
THREE DRIVES - מייצג זא'נר יותר מלודי.
בדיוק כמו FERRY CORSTEN ו - SYSTEM F |
|
|
|
|