|
Sasha F
|
View this Thread in Original format
| philly_FIN |
moi,
kellään tietoa mistä vielä saisi "haettua" Sasha F:n mix settejä, muutama jo itsellä onkin mutta lisää kaipaisin, eli jos joku tunnustaa koneellansa niitä omaavan niin saisko? tai jotain?
Philly :disbelief |
|
|
| thomas |
tämä ei ole kai tarkoitettu warets-jako
kanavaksi joten en voi auttaa muuten kuin
antamalla osoitteen http://www.platinum.ac/phpbb
tuolta ainakin joskus on hänen settejä saanut. |
|
|
| philly_FIN |
| juu, ei tätä foorumia olekkaan tarkoitus käyttää waretukseen ja bitin siirtoon, enemmänkin kiinnostaisi juuri tietää onko jollain noita mixejä (04/02, olikohan noin, kiinostaisi tosi paljon), vertaisverkon kautta (esim.soulseek) niitä sitten teiltä "lainailisin". Plattarin foorumilta en mixejä löytänyt lainkaan :( |
|
|
| Nuutti |
| Yksi vaihtoehto on kysyä mieheltä itseltään. Harri ainakin polttaa miksauksiaan ihan omakustannehintaan kun vaan pyytää. |
|
|
| philly_FIN |
| tuon on totisinta totta, en ole vain löytänyt mistään kunnon kontakti pintaa johon ottaa yhteyttä, esim. meili-osoitetta, klubituksen ja platarrin kautta en ole tietoa löytänyt? |
|
|
| Nuutti |
| Kannattaa kokeilla jos Harri antaisi osoitteen: [email protected] oli osoite ainakin joskus. Tai sitten kysele www.finrg.com foorumista. Edesmenneen Trancehousen nettisivuilla taisi Sashankin mailiosoite olla, joten tuskin on salaista tietoa. Sashan miksejä pitäisi kyllä liikkua Soulseekissa jonkin verran. En ole mitenkään aktiivisesti yrittänyt löytää, mutta joihinkin olen törmännyt. |
|
|
| philly_FIN |
Kiitokset Nuutti vastauksesta :)
pitää kokeilla Harrin kautta jospa saisin jonkun osoitteen kaivettua
esille, soulseek hakenut mulla putkeen jo 4 päivää ja yhden remixin olen löytänyt :mad: mutta joo, loistavaa että tämä foorumi toimii ja saa apua/tietoa kanssaveljiltä :D
hyvää biletys viikonloppua kaikille :eyespop:
Philly |
|
|
|
|