return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אוקיי אז ככה
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
היו כאן דיבורים על שרת ובלאגנים
ובסוף לא היה כלום

אז זה המצב

יש לי שרת
50mbit מהירות
20 גיגה פנוי


גישות יינתנו לאנשים רציניים בלבד
צרו קשר לקבלת גישה בהודעות פרטיות בלבד!


השרת כרגע מתמלא (אני ממלא אותו)


EDIT

גישות יינתנו לאלו שיכולים לתרום לשרת
ולהעלות אליו מוזיקה

שימו לב, למרות התיקיות המרובות שיש שם לסרטים וכו'
רק תיקיית המוזיקה תהיה מלאה מאחר ואין הרבה מקום לסרטים ושטויות כאלו

כרגע אני והצוות עובדים על עוד סייט שעליו יהיו כל הדברים האחרים.
Gil Shwarts
שכחתי לציין
כל מי ששולח בקשה להצטרף
שכבר יוסיף שם משתמש וסיסמא...
NyKoN
סוף סוף
תודה גיל :D
Gil Shwarts
חכו חכו
ברגע שהכל יהיה מוכן שם
אתם תבכו כשתראו מה הולך שם :)


אני רק מציין שלא כל אלה ששלחו לי פרטים
יקבלו גישה מאחר ואני לא מכיר אותם ואני לא בוטח בהם.

אז כל מי שלא קיבל, מצטער חבר'ה, עוד קצת זמן ואולי תקבלו גם :)
skelz
הולהההההההה :)
סוף סוף שרת של iLTa
HyPeRSoNiC
בשעה טובה :D
§chop¥
פשששששש שיחקת אותה:D

זה הולך להיות רק טראנסים או גם היפהופ ודברים כאלו כי ראיתי שיש פה ביקוש רב לראפ ?
H.A.
תודה רבה
Flotser
מגניבבב :p
KrazyDJs
w000tt
יפה יפה גיללל

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by §chop¥
פשששששש שיחקת אותה:D

זה הולך להיות רק טראנסים או גם היפהופ ודברים כאלו כי ראיתי שיש פה ביקוש רב לראפ ?



מוזיקה נטו
כל הסגנונות
-CosmicFire-
רק מבאס הקטע של האייפי קבוע... :[
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement