|
אוקיי אז ככה
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
היו כאן דיבורים על שרת ובלאגנים
ובסוף לא היה כלום
אז זה המצב
יש לי שרת
50mbit מהירות
20 גיגה פנוי
גישות יינתנו לאנשים רציניים בלבד
צרו קשר לקבלת גישה בהודעות פרטיות בלבד!
השרת כרגע מתמלא (אני ממלא אותו)
EDIT
גישות יינתנו לאלו שיכולים לתרום לשרת
ולהעלות אליו מוזיקה
שימו לב, למרות התיקיות המרובות שיש שם לסרטים וכו'
רק תיקיית המוזיקה תהיה מלאה מאחר ואין הרבה מקום לסרטים ושטויות כאלו
כרגע אני והצוות עובדים על עוד סייט שעליו יהיו כל הדברים האחרים. |
|
|
| Gil Shwarts |
שכחתי לציין
כל מי ששולח בקשה להצטרף
שכבר יוסיף שם משתמש וסיסמא... |
|
|
| NyKoN |
סוף סוף
תודה גיל :D |
|
|
| Gil Shwarts |
חכו חכו
ברגע שהכל יהיה מוכן שם
אתם תבכו כשתראו מה הולך שם :)
אני רק מציין שלא כל אלה ששלחו לי פרטים
יקבלו גישה מאחר ואני לא מכיר אותם ואני לא בוטח בהם.
אז כל מי שלא קיבל, מצטער חבר'ה, עוד קצת זמן ואולי תקבלו גם :) |
|
|
| skelz |
הולהההההההה :)
סוף סוף שרת של iLTa |
|
|
| §chop¥ |
פשששששש שיחקת אותה:D
זה הולך להיות רק טראנסים או גם היפהופ ודברים כאלו כי ראיתי שיש פה ביקוש רב לראפ ? |
|
|
| KrazyDJs |
w000tt
יפה יפה גיללל |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by §chop¥
פשששששש שיחקת אותה:D
זה הולך להיות רק טראנסים או גם היפהופ ודברים כאלו כי ראיתי שיש פה ביקוש רב לראפ ? |
מוזיקה נטו
כל הסגנונות |
|
|
| -CosmicFire- |
| רק מבאס הקטע של האייפי קבוע... :[ |
|
|
|
|