|
Eurosong
|
View this Thread in Original format
| TOR |
volgt iemand dit?
vanavond wordt beslist wie we naar Istanbul sturen.
vorig jaar zijn we tweede geworden op amper 2 puntjes van de winnaar..
dit jaar moet revenge worden!! :D
verrassend goeie nummers vind ik eigenlijk.
die Natalia is echt wel goed bezig!
maar van mij mag Raf van Brussel winnen.
ik kan er niet aan doen, maar ik vind zijn nummer erg sterk! :) |
|
|
| TOR |
hmm, vergeet die revenge..
Sandy (van Touch of Joy) heeft gewonnen, kunnen we weer es afgaan op het Songfestival. |
|
|
| dj Zevan |
ik hoop van harte voor Xandee dat ze afgaat
leve de inspiratieloze inzending van vlaanderen
typisch voorbeeld dat ge al mensen in het muziekmilieu moet kennen om ergens te geraken
maarja
spijtig dat ik weer tijd heb verloren om daarover te denken |
|
|
| softwave |
zeer zeker dat ze zal afgaan...
en net zoals de voorbije keren gaan we allemaal uit te lucht vallen want "het was nochthans een schoon lieke mijnheer" en de kenners zullen wel weer beweren dat het "een echte kansmaker" is en Het Laatste Nieuws zal wel weer blokletteren dat "de andere kandidaten onze Xandee een hele sympathieke vinden" :rolleyes:
In het vervolg de preselecties voor het Eurovisiesongfestival laten organiseren door VTM? Die hebben tenminste een neusje voor glitter & glamour gedoe :happy2: |
|
|
| FredNova |
ik ben vrij zeker dta ze NIET zal afgaan...
Xandee (en Natalia) vond ik heel geschikt... en ik denk wel dat ze gaat eindigen op een deftige plaat...
er is meer in het leven dan trance alleen ;) |
|
|
| TranceSeeker |
lol dit is een echt sterk nummer als je het mij vraagt, en waarom niet een belgisch dancenummer sturen, the roots van dansmuziek liggen toch zeker wel in Belgie.
Raf van Brussel....?
Ik vind het ook een fijn nummer maar bij eurosong moet je erboven uitsteken, jammer voor hem maar voor eurosong is dat echt geen geschikt nummer.
Wat we nodig hebben is een song/act die vanaf de eerste noot aanslaat en in je kopke blijft hangen, en dit nummer slaagt hier fantastisch in.
Lekker percussiewerk (bongos) en een zeer krachtige melodie die zeker en vast wel in menig hoofd zal aanslaan.
Mark my words! |
|
|
| djcresto |
| Ik vind het ook wel een vrij sterk nummer, met toch grote dance invloeden, die niet echt plat klinken. En natuurlijk ook de bekende eurosongclimax op het eind van het nummer. En Xandee won zowel voorronde als de finale heel overtuigend, dus de uitslag was wel duidelijk. Over de tegenstand oordeel ik niet want het nummer van xandee is het enige wat ik van gans het eurosonggedoe heb gehoord. |
|
|
| Gladius |
| kheb wel een paar vooroordelen maar zolang ik da liedje niet gehoord heb zal ik maar niets zeggen =) |
|
|
| TOR |
akkoord, die bongo's zijn goed. maar naar mijn mening is het nummer iets TE dance.
alle elementen lijken niet echt bij elkaar te passen, zeker niet met die supersaws en zo.
de beste kanshebbers op een overwinning in Istanbul waren voor mij:
Elsie Moraïs (simpel, maar erg catchy & ethnisch getint.)
Barbara Dex & Alides (cliché, maar erg overtuigend & ethnisch getint)
Natalia was ook deftig, hoewel niet vernieuwend genoeg.
de nummers met ethnische invloeden scoren nog steeds het best. |
|
|
| TranceSeeker |
| quote: | Originally posted by TOR
akkoord, die bongo's zijn goed. maar naar mijn mening is het nummer iets TE dance.
alle elementen lijken niet echt bij elkaar te passen, zeker niet met die supersaws en zo.
de beste kanshebbers op een overwinning in Istanbul waren voor mij:
Elsie Moraïs (simpel, maar erg catchy & ethnisch getint.)
Barbara Dex & Alides (cliché, maar erg overtuigend & ethnisch getint)
Natalia was ook deftig, hoewel niet vernieuwend genoeg.
de nummers met ethnische invloeden scoren nog steeds het best. |
Ik had xandee nog niet gehoord en had ook mijn hoop op elsie morais gevestigd, vind ik een heel lekker nummmer, enkel het zingen kwam er niet sterk genoeg uit.
Maar nu dat ik xandee heb gehoord lijkt me dit een ietsje sterker nummer. Neemt niet weg dat amore loco een zomerhitje gaat worden!
Toch misschien dat elsie meer kans had gemaakt omwille van het samba/reggea/rnb gevoel.
Maarya, we zullen wel zien, maar afgaan zullen we niet |
|
|
| cyberia |
Da van raf van brussel vondik wel sterk,ma ik dacht ook wel da Elsie moraïs mocht gaan,ma zoals tranceseeker zegt,het zingen mocht wat sterker.
had het liedje van xandee nog nooit ghoord voor het tweede deel de zondag ,ma kmoe wel toegeven da het deuntje wel in mijn hoofd bleef rondspoken.De bvongo's zijn goe,en tis een beetje oosters getint,ma ik denk ook wel ietsje TE,we zien wel hé |
|
|
|
|