return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Boende i Stockholm?
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Tjo

Någon som vet något ställe man skulle kunna övernatta på i Stockholm? Jag och mina två polare har beslutat oss för att ta bilen upp istället för flyget till kryssningen (liten dispyt med den andra hälften av gänget som ska åka) - och ingen av oss kommer vara speciellt sugna på att sätta sig i bilen för att köra 50 mil efter kryssningen.

Det ska helst vara nära beläget till Värtahamnen. Vandrarhem eller hotell, spelar ingen roll så länge vi inte måste punga ut en förmögenhet.
DJ_Laszlo
*bump*

62 pers som läst inlägget, men inte en käft som svarar. Fan, hälften av er är ju stockholmare! :whip:

Hur som helst - får väl ta helt enkelt ta och sova på en parkbänk. :toothless: Nu till en annan stockholmsrelaterad fråga: Vart i er underbara *host* stad kan man handla trancekläder? En polare har bett mig kolla upp detta inför kryssningen. Vill helst ha adresser till dessa ställen, inte bara namnet på affären :)

Bockar på förhand
:
CJ InterCity
jag säger bara en sak:

jävla lyckostar alla som ska med :toothless
ShyTrance
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
*bump*
Vart i er underbara *host* stad kan man handla trancekläder? En polare har bett mig kolla upp detta inför kryssningen. Vill helst ha adresser till dessa ställen, inte bara namnet på affären :)

Bockar på förhand
:

Saturn Return: Tyska Brinken 32 (T-bana Gamla Stan)

o så finns det en till i hötorget som heter cum kan inte adressen =/

flera kan känner jag inte till, dom andra här kan säkert fler..
Kongo_kim
quote:
Originally posted by ShyTrance
Saturn Return: Tyska Brinken 32 (T-bana Gamla Stan)

o så finns det en till i hötorget som heter cum kan inte adressen =/

flera kan känner jag inte till, dom andra här kan säkert fler..

gamla brogatan är det väl
Amnezia
mm gamla brogatan stämmer.....inte svårt å hitta dit..för mig det låg centralt å bra så till å me en dum örebroare som jag hitta dit en gång i tiden:p :p :cool:
reveal
Kom igen nu ni som bor i Stockholm! Vi på TA har väl alltid haft för vana att hjälpa varandra! Snackas alltid om att SweTA är som en familj etc, upp till bevis! Fixa nu en adress till Laszlo ffs, ett vandrarhem eller vad som helst kan inte vara svårt för en som bor i Sthlm att känna till
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Kom igen nu ni som bor i Stockholm! Vi på TA har väl alltid haft för vana att hjälpa varandra! Snackas alltid om att SweTA är som en familj etc, upp till bevis! Fixa nu en adress till Laszlo ffs, ett vandrarhem eller vad som helst kan inte vara svårt för en som bor i Sthlm att känna till

Tack broder :)
Kongo_kim
en jävla massa hotel

http://www.aos.se/search?type=grid&...&neighborhoods=
AC.
Sveriges vandrarhem i förening:
http://www.svif.se/main.asp

Svenska turistförenigen:
http://www.stfturist.se/

Alltid något!

Om Amnezia hittar dit så kan jag lova att det inte finns någon som inte gör det, han skulle banne mig kunna gå vilse i en rak korridor ;) :D

Amnezia
quote:
Originally posted by AC.
Om Amnezia hittar dit så kan jag lova att det inte finns någon som inte gör det, han skulle banne mig kunna gå vilse i en rak korridor ;) :D

åhå ska man ta det som en diss lr:p :p bara haft lite osis i tunnelbanan å sådär:p skyller på skyltningen....:cool: :p :p
nästa äventyr man ska på e å hitta vartahamnen nästa vecka......kanske borde börja redan nu:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement