return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Moogwai Schaart Zich Bij De Top!
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Jaja jongens
er komt weer een TA aan die zich dit keer zeer nuttig (een van de weinige) naar de top heeft gepost
Alvast Gefeliciteerd Cyril (voor de kameraden :p:p:p)

Hopelijk blijf je zo nuttig posten als je altijd doet, ik vermaak me er altijd goed mee je kennis tot me te nemen
Poe Poe, dat was wel weer genoeg geslijm voor 1000 posts :D:D

Nou klasse dus


Greetz,
Glaniskanis
Partyhardy!
Alvast Gefeliciteerd Moogwai! TOPpie! :p :D
moogwai
Oh nee.. maakt die verrekte Glanis weer eens een nutteloze thread :D ;)

En dat nuttig posten valt de laatste tijd wat tegen hoor... :)

Maar volgens mij komen Akira en Trancefool ook al in de buurt van de 1000

de groeten,
Cyril
Miss Proximus
ach ja......als er nooit iets nuttigs is om op te replyen :p
Blik
ehh, ik snapte de thread pas toen Moogwai poste, gefeliciteerd met je 1000ste post:D

nog ruim 2800 te gaan als je mij in wilt halen:D
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik
ehh, ik snapte de thread pas toen Moogwai poste, gefeliciteerd met je 1000ste post:D

nog ruim 2800 te gaan als je mij in wilt halen:D


Dat lukt je toch zo met een beetje nutteloos posten :p
Daggie of 2, 3 :D:D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis
Jukx
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Jaja jongens
er komt weer een TA aan die zich dit keer zeer nuttig (een van de weinige) naar de top heeft gepost
Alvast Gefeliciteerd Cyril (voor de kameraden :p:p:p)

Hopelijk blijf je zo nuttig posten als je altijd doet, ik vermaak me er altijd goed mee je kennis tot me te nemen
Poe Poe, dat was wel weer genoeg geslijm voor 1000 posts :D:D

Nou klasse dus


Greetz,
Glaniskanis


mee eens!! drie hoeratjes voor Moogwai! :p :cool: :D :clown: :)
DJ_Massive
woeii.. *applaus* *applaus*

1000 posts...zow hee:eyes:
HiGH_NrG
AJETOO MAN! :D

congrats..
TranceFool
:D GEFELICIFLAPSTAART :D

AFTERNATIVE
ff een nutteloze post ,want mijn aantal schiet niet erg op
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai
Oh nee.. maakt die verrekte Glanis weer eens een nutteloze thread :D ;)

En dat nuttig posten valt de laatste tijd wat tegen hoor... :)

Maar volgens mij komen Akira en Trancefool ook al in de buurt van de 1000

de groeten,
Cyril

Jaja, ik ben de laatste paar weken flink gestegen, Komt omdat ik voor 3 weken een ochtendwijkie kranten loop, dus ben ik overdag de hele dag vrij. Het gevolg daarvan is dat ik weer veels te lang op het internet zit :D:D

Target: eind van de maand 1000 posts (nog 68 posts, nog 21 dagen, dus ongeveer 3 posts per dag. Nah laten we het maar op volgende week houden :p:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement