|
Moogwai Schaart Zich Bij De Top!
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Jaja jongens
er komt weer een TA aan die zich dit keer zeer nuttig (een van de weinige) naar de top heeft gepost
Alvast Gefeliciteerd Cyril (voor de kameraden :p:p:p)
Hopelijk blijf je zo nuttig posten als je altijd doet, ik vermaak me er altijd goed mee je kennis tot me te nemen
Poe Poe, dat was wel weer genoeg geslijm voor 1000 posts :D:D
Nou klasse dus
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Partyhardy! |
| Alvast Gefeliciteerd Moogwai! TOPpie! :p :D |
|
|
| moogwai |
Oh nee.. maakt die verrekte Glanis weer eens een nutteloze thread :D ;)
En dat nuttig posten valt de laatste tijd wat tegen hoor... :)
Maar volgens mij komen Akira en Trancefool ook al in de buurt van de 1000
de groeten,
Cyril |
|
|
| Miss Proximus |
| ach ja......als er nooit iets nuttigs is om op te replyen :p |
|
|
| Blik |
ehh, ik snapte de thread pas toen Moogwai poste, gefeliciteerd met je 1000ste post:D
nog ruim 2800 te gaan als je mij in wilt halen:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
ehh, ik snapte de thread pas toen Moogwai poste, gefeliciteerd met je 1000ste post:D
nog ruim 2800 te gaan als je mij in wilt halen:D |
Dat lukt je toch zo met een beetje nutteloos posten :p
Daggie of 2, 3 :D:D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jaja jongens
er komt weer een TA aan die zich dit keer zeer nuttig (een van de weinige) naar de top heeft gepost
Alvast Gefeliciteerd Cyril (voor de kameraden :p:p:p)
Hopelijk blijf je zo nuttig posten als je altijd doet, ik vermaak me er altijd goed mee je kennis tot me te nemen
Poe Poe, dat was wel weer genoeg geslijm voor 1000 posts :D:D
Nou klasse dus
Greetz,
Glaniskanis |
mee eens!! drie hoeratjes voor Moogwai! :p :cool: :D :clown: :) |
|
|
| DJ_Massive |
woeii.. *applaus* *applaus*
1000 posts...zow hee:eyes: |
|
|
| HiGH_NrG |
AJETOO MAN! :D
congrats.. |
|
|
| TranceFool |
| :D GEFELICIFLAPSTAART :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| ff een nutteloze post ,want mijn aantal schiet niet erg op |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh nee.. maakt die verrekte Glanis weer eens een nutteloze thread :D ;)
En dat nuttig posten valt de laatste tijd wat tegen hoor... :)
Maar volgens mij komen Akira en Trancefool ook al in de buurt van de 1000
de groeten,
Cyril |
Jaja, ik ben de laatste paar weken flink gestegen, Komt omdat ik voor 3 weken een ochtendwijkie kranten loop, dus ben ik overdag de hele dag vrij. Het gevolg daarvan is dat ik weer veels te lang op het internet zit :D:D
Target: eind van de maand 1000 posts (nog 68 posts, nog 21 dagen, dus ongeveer 3 posts per dag. Nah laten we het maar op volgende week houden :p:p |
|
|
|
|