|
Radion konemusiikkiohjelmat (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| thomas |
radio ylex: tiistain tanssi-ilta, klubi
radio x3m: ex. depardy nykyään kai x3m dance
radio helsinki: gilles peterson, eliot ness
kertokaa jos tulee jotain muitakin mieleen. |
|
|
| BetaFactory |
| Mahtako olla jotain erikoista tulossa tämän päivän Kalle Miettisessä? Hmm, ehkä se Marco V:n haastattelu? |
|
|
| GrimReaper |
| Eipä ihme etten ikinä muista kuunnella tanssi-iltaa kun samaan aikaan tulee "24" TV:stä. Jotenkin pidän siitä sarjasta. Jos tänään muistaisi kuunnella radiota ysiltä. |
|
|
| dhope |
| Nyt Radio Helsingistä Beat Box! (Siis klo 22-00) |
|
|
| BetaFactory |
Radio X3M 28.02.2004
"Farley & Heller, set from Amsterdam Dance Event, November 2003." |
|
|
| philly_FIN |
http://www.puredj.com/
Tollanen radio kanava leviää klubbareiden keskuudessa...
Tänään Livenä:
From 20:00 till 21:15 Miss Jarea Presenting: Harder Faster vol. 6 |
|
|
| BetaFactory |
| Ja-a, nyt tuo herra Miettinen on onnistunut soittamaan samaa Elevation - Clear Blue kolme tiistaita peräkkäin. :rolleyes: |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Ja-a, nyt tuo herra Miettinen on onnistunut soittamaan samaa Elevation - Clear Blue kolme tiistaita peräkkäin. :rolleyes: |
Ainahan sillä on noita powerplay biisejä. :gsmile: |
|
|
| BetaFactory |
X3M Dance ei enää ole sillä samalla tasolla kuin ennen. Sen kuuntelemisesta voi nauttia nyttemmin ainoastaan kun soitetaan niitä vieraiden DJ:ien settejä (esim. Junkie XL pari viikkoa sitten). Musavalikoima tavallisten lauantai-iltojen ohjelmissa ei oikeastaan herää sitä tarvittavaa innostusta. housea varvattuna podancella (Kate Ryan etc.), välillä voi tulla joku ihan ok biisi. Ennen soitettiin kuuntelijoiden demoja, mikä oli hieno juttu.
Sunnuntaiaamun X3M Chill oli toisaalta aika hyvä ainakin tänään (kuuntelin 5-10 minuuttia ;)). Pitääpä tsekata uudelleen ensi sunnuntaina. |
|
|
| BetaFactory |
| Lyödäänkö Nuutti vetoa siitä, että Miettisen Kalle vielä tänään jaksaa soittaa niitä 2 klassikkoa, Elevation - Clear Blue ja Winkee - Whisper?! :stongue: |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Lyödäänkö Nuutti vetoa siitä, että Miettisen Kalle vielä tänään jaksaa soittaa niitä 2 klassikkoa, Elevation - Clear Blue ja Winkee - Whisper?! :stongue: |
Hehheh, en ainakaan uskaltaisi veikata että ei soita. :haha: |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Hehheh, en ainakaan uskaltaisi veikata että ei soita. :haha: |
Huono tuuri sinulla juuri nyt, olisit uskaltanut veikata. Ei soittanut! :) Sacred - Sacred tuli kuitenkin toista kertaa... |
|
|
|
|