return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Windows XP
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
לפני שבוע לערך פירמטתי את המחשב והתקנתי עליו
Windows XP Professional Included SP1
ומה אני יגיד לכם בפעם הקודמת שהיה לי אקס-פי הוא עבד יותר טוב בגלל כמה דברים ששיניתי באפשריות שלו, לצערי איבדתי את המדריך "איך לייעל את אקס-פי" ואני ישמח אם יש למישהו פה מדריך איך לייעל את הווינדוס, טיפים וכדומה
KrazyDJs
http://www.tweakxp.com/
http://www.funwithxp.com/

אמ..אני אחפש לך עוד כמה יותר מאוחר..
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by KrazyDJs
http://www.tweakxp.com/
http://www.funwithxp.com/

אמ..אני אחפש לך עוד כמה יותר מאוחר..

thx bro
cluBBer
quote:
Originally posted by KrazyDJs
http://www.tweakxp.com/
http://www.funwithxp.com/

אמ..אני אחפש לך עוד כמה יותר מאוחר..


תותח

יש למישהו המלצות
מה מומלץ מאד לשנות בווידוס אולי
KrazyDJs
http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm
http://www.techspot.com/tweaks/winx...ces/index.shtml
קשורים ל
services

תלכו לפיהם זה יעיף כמה דברים שאתם לא צריכים



http://www.xp-antispy.org/
אחלה תוכנה
מקנפגת כמה דברים אצלכם
לא דורשת משאבים ולא דורשת ריצה הרקע
רק להריץ, לכוון כמה דברים ופחות דברים של
MS על המחשש
=)


http://www.neowin.net/forum/index.p...topic=8153&st=0
עוד אחלה אתר עם טיפים וטריקים
אני השתמשתי ברוב שם =)


זהו אני מניח
תמחקו קבצי
prefetch
תריצו בדיקות סקאנדיסק, די פראג, אנטי וירוס, ad aware
וכיוב'
מידי שבוע \ חודש [ תלוי איזה בדיקה ]

מקווה שעזרתי
ואם אני אזכר שוב במשהו אני ארשום פה


EDIT
http://www.astalavista.com//data/winxptweakguide.htm
האתר הכי טוב :D
אחלה מדריך
cluBBer
וואלה אחים שלי
מצאתי סוף סוף מה צריך לעשות כדי לא לכבות את המחשב ידנית


"...I went to Device Manager, then to "View" then Show Hidden Devices, then you look on the list for NT Apm/Legacy Support. Under that is NT Apm/Legacy Interface Node. I found that this driver was disabled. Why, I'm not too sure, but I enabled it and now when I shut down windows, my computer turns off automatically. I went into power management and the APM was also activated/enabled....It must do this when you enable the driver..."

מקור
www.tweakxp.com

:gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement