|
super "coby" star
|
View this Thread in Original format
| LioR |
כן כן זה קובי :P
השכן האהוב עלי |
|
|
| coby |
חח כן בפורום הזה לאף אחד לא אכפת
:rolleyes:
אחלה פורום יש שם :) |
|
|
| DjChook |
| קובי ברגע של עצבות קלה ? :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DjChook
קובי ברגע של עצבות קלה ? :) |
חחחחחחחחחחחחח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | | כל המשתמשים חייבים להתחבר למערכת |
אין לי כוח להירשם...
בכל מקרה- עוד לא יצא לי לשמוע את החדש של קובי, אבל מהכמה שכבר שמעתי אני לא אגזים אם אני אגיד שקובי הוא אחד האהובים היוצרים האהובים עליי עכשיו
אתה קולע בול לסגנון שאני אוהב, אני לא מפסיק לשמוע את הטראק הזה בסט של גיטלמן
ההוא שהופיע כ
ID
ואמרת שהוא עוד לא השתחרר...
גאווה לפורום, עלה והצלח :D |
|
|
| Shahar |
| וואלה תעשו פרינט סקרין ותעלו לאנשהו נראה.. |
|
|
| eXeTik |
הורדתי, שמעתי...
ודוגרי... לא משהו, טראק צ'יזי כזה
קצב די מעפן- והווקאל על הפנים
תעשה טובה
"זיגוטה"?!
O_O
מה אתה יוצר מזימבבואה?!*
*פחחחחחחחח, חולה עליך קובי
טראק ענק! |
|
|
| eXeTik |
redmark-zygota
יש את ה
original mix
ואת ה
cold remix |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
תציצו פה
REDMARK |
ואללה קובי שיחקת אותה אח שלי |
|
|
|
|