return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
super "coby" star
View this Thread in Original format
Segev
קבלו את קובי שלנו מככב לו באיזה פורום אחר...

http://www.extreme.rehost.co.il/upl...?showtopic=1613

שיחקת אותה עם הטראק החדש שלך למרות שעוד לא שמעתי אני מבין שיש התלהבות גדולה...
LioR
כן כן זה קובי :P
השכן האהוב עלי
coby
חח כן בפורום הזה לאף אחד לא אכפת

:rolleyes:

אחלה פורום יש שם :)
DjChook
קובי ברגע של עצבות קלה ? :)
coby
quote:
Originally posted by DjChook
קובי ברגע של עצבות קלה ? :)



חחחחחחחחחחחחח
eXeTik
quote:
כל המשתמשים חייבים להתחבר למערכת


אין לי כוח להירשם...
בכל מקרה- עוד לא יצא לי לשמוע את החדש של קובי, אבל מהכמה שכבר שמעתי אני לא אגזים אם אני אגיד שקובי הוא אחד האהובים היוצרים האהובים עליי עכשיו
אתה קולע בול לסגנון שאני אוהב, אני לא מפסיק לשמוע את הטראק הזה בסט של גיטלמן
ההוא שהופיע כ
ID
ואמרת שהוא עוד לא השתחרר...

גאווה לפורום, עלה והצלח :D
Shahar
וואלה תעשו פרינט סקרין ותעלו לאנשהו נראה..
eXeTik
הורדתי, שמעתי...
ודוגרי... לא משהו, טראק צ'יזי כזה
קצב די מעפן- והווקאל על הפנים
תעשה טובה
"זיגוטה"?!
O_O
מה אתה יוצר מזימבבואה?!*










































































*פחחחחחחחח, חולה עליך קובי
טראק ענק!
ADiSH
איך קואים לשיר?
eXeTik
redmark-zygota

יש את ה
original mix
ואת ה
cold remix

Black-Dragon
תציצו פה
REDMARK
Sniper
quote:
Originally posted by Black-Dragon
תציצו פה
REDMARK


ואללה קובי שיחקת אותה אח שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement