|
MAG Music DJ Contest 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| blighty |
| Morgen is de grote dag!! Heb er nu al zin in :D:D |
|
|
| ChooChoo |
| En hoe ging het? Kon er niet bij zijn dit keer, maar ben wel benieuwd:) |
|
|
| blighty |
Zo,
Na een flink aantal uren slaap ben ik ook weer redelijk bij mijn positieven en in staat om even commentaar te plaatsen in deze thread :)
Een klein verslagje van de gebeurtenissen gisteravond:
Rond 21:00 denk ik kwam ik Bogy's binnen en zoals ik al vermoedde was er nog niets te doen. En dat terwijl we eigenlijk al een uur eerder aanwezig moesten zijn. Na een beetje rondgelopen, en een paar drankjes genuttigd te hebben begon het daadwerkelijke spektakel voor een helaas zo goed als lege zaal. David draaide zijn eerste platen en het begin van de contest was een feit. David draaide een lekkere strakke prog-set, ik heb ieder geval goed genoten al was ik eerlijk gezegd meer bezig met mijn eigen set die na David plaats zou vinden. Na een plaat of 6 a 7 was het mijn beurt achter de decks. De zaal was helaas nog niet al te vol maar er stonden al redelijk wat mensen op de dancevloer waarvan denk ik 99% aanhangers van onze grote vriend Spare :p Ik heb naar mijn mening een redelijk lekkere trancy set gedraaid. Mixen ging wel strak en ik was wel tevreden na afloop. Toen was het de beurt aan Spare die evenals David een lekkere prog-trance set neerzette met platen als "Monday Groove" (dus toch ;)) en als floorfiller annex hand-up-in-the-air-plaat "Adagio voor strings" :) Na Spare nam DJ Sten zijn plaats in achter de draaitafels en draaide een goede techno-trance-achtige set met flinke beukers. Klonk wel lekker allemaal. Ondertussen stond ik met David en Spare met een drankje te genieten op het podium :) Na Spare kwam Rhine welke een aparte mix van progressive, trance en breakbeat afleverde. Hierna ging het naar mijn mening wat muziek betreft bergafwaarts. Er werd nog enkel gebeukt. 3 hardstyle dj's op een rij maakten de avond "compleet" Het gekke is dat de zaal hier compleet van uit zijn dak ging. We hebben in ieder geval van bovenaf genoten van het geros dat in de zaal onder ons plaatsvond. Tegen 4 uur kwam de uitslag en er is gekozen voor de dj's David, Sten en Dr. Bob (een van de hardstylers) Jammer maar helaas deze avond voor mij en Spare maar er is altijd een volgende keer. :)Dus bij deze wil ik graag David feliciteren met zijn plaats in de volgende ronde, goed gedaan kerel!! :D
Grtz,
Blighty |
|
|
| dj_spare |
haha Blighty aan dat report heb ik niks toe te voegen... alleen wat foto's misschien :P
DJ David In Actie

David geconcentreerd bezig...

DJ Spare Fanclub :toothless

Wat een ego...

DJ Sten

Jak EE

DJ Rhine..

Onze Dr. Bob :rolleyes:

Blighty!!

Spare uit zijn plaat op een CDR

al met al wel een geslaagde avond... :D Nogmaals Congratz aan David! |
|
|
| New Wave |
Leuk dat TAers flink aan het draaien zijn op wedstrijden.
We moeten maar eens een hele grote BBQ houden op een camping en dan ken iedereen die wil draaien effe prutsen. :)
De groep draaide mensen wordt steeds groter. positief :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
We moeten maar eens een hele grote BBQ houden op een camping en dan ken iedereen die wil draaien effe prutsen. :)
Daar ben ik zeker wel voor, een TA BBQ ofzo ja, tentje erbij. Maarja, dan zul je zien dat je een soort addiction krijgt, oftewel weinig mensen die op komen dagen.... omdat er 'elders' feesten zijn. |
|
|
| Tim81 |
|
Die TA'ers verdienen wel iets meer respect...PRUTSEN... |
|
|
| djdavid |
haha, het gaat idd de goede kant op met een aantal TA-ers wat draaien betreft... ben blij dat ik door ben naar de finale van de contest op 12 juni, wederom in Bogy'z te doetinchem! dus bij deze: everybody's invited to support me!!:D
en wat die BBQ met djs betreft: wel gaaf, maar of t er ooit van komt... |
|
|
| Optimus |
we kunnen een huisje "ergens" huren, weet je nog?:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Die TA'ers verdienen wel iets meer respect...PRUTSEN... |
:rolleyes: uhu.............................................
Ga je onderbroeken wassen kerel...... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by djdavid
en wat die BBQ met djs betreft: wel gaaf, maar of t er ooit van komt... |
Ik zou zeggen, spreek met wat mensen af om wat te organiseren. Zo hebben we het ook met Addiction gedaan.
Als iedereen zich maar afvraagt of er iets komt dan gebeurt er natuurlijk noppes. Ik zou zeggen: neem het initiatief in handen en kijk wat de opties zijn. :)
Tin, ik denk niet dat we daar welkom zijn met zijn alle :p |
|
|
| SnuggLe |
Ik zou zeggen, spreek met wat mensen af om wat te organiseren. Zo hebben we het ook met Addiction gedaan.
Als iedereen zich maar afvraagt of er iets komt dan gebeurt er natuurlijk noppes. Ik zou zeggen: neem het initiatief in handen en kijk wat de opties zijn. :)
Tin, ik denk niet dat we daar welkom zijn met zijn alle :p |
Inderdaad, neem het initiatief. Als ik hier turntables zou hebben, zouden we met zijn allen bij mij kunnen gaan zitten :)
Kunnen wel een keer informeren bij een Beachclub hier op scheveningen/duindorp overigens wat het kost als we 50 man meenemen.
Ideetje??????????
Maar over BBQ: 2 juli is er een TA-Awakenings BBQ ;) |
|
|
|
|