return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
DVD dj set
View this Thread in Original format
magrec

Hmm gaat dit de toekomst worden? De cd-spelers zijn nog maar net ingeburgerd bij de dj's....

Geeft wel iets extra's aan een set denk ik.
Frankisback
Het zag er zaterdag al kikke uit met everybody in 't Paard van Troje
-TAIS-
Betekend dit dan ook het einde van de VJ? Of zou het te eentonig zijn, bijv. bij 1 en dezelfde track telkens dezelfde videoclip. Als alle DJs diezelfde clip draaien wordt het wellicht wel eentonig (omdat een VJ telkens zelf wat creeert). Maar aan de andere kant: je staat toch niet constant naar dat tv scherm te kijken, dus het maakt weinig uit ;)

Of maken de DJs eigen videobeelden per track? Dat wordt dan wel een dure bussiness!
magrec
quote:
Originally posted by -TAIS-
Betekend dit dan ook het einde van de VJ? Of zou het te eentonig zijn, bijv. bij 1 en dezelfde track telkens dezelfde videoclip. Als alle DJs diezelfde clip draaien wordt het wellicht wel eentonig (omdat een VJ telkens zelf wat creeert). Maar aan de andere kant: je staat toch niet constant naar dat tv scherm te kijken, dus het maakt weinig uit ;)

Of maken de DJs eigen videobeelden per track? Dat wordt dan wel een dure bussiness!

Jah dat vraag ik me dan ook af. Sander kleinenberg had vooral gewoon de tracks op de dvd staan met teksten van de vocals.
snitz

leuk speelgoed:D
Jesse
maar leg mij eens uit wat je nou precies kan met zo'n DVJ? Ik heb die ontwikkelingen totaal niet gevolgd namelijk...
basd
Beeld EN geluid opslaan, je kunt dus als DJ je eigen videobeelden bij de platen die je draait toevoegen en afspelen..
magrec
quote:
Originally posted by basd
Beeld EN geluid opslaan, je kunt dus als DJ je eigen videobeelden bij de platen die je draait toevoegen en afspelen..

Met dezelfde mogelijkheden van de CDJ's van pioneer. Dus je kan loopen, cue'en etc...
Disney
quote:
Originally posted by magrec
Jah dat vraag ik me dan ook af. Sander kleinenberg had vooral gewoon de tracks op de dvd staan met teksten van de vocals.

Karaoke!!!

:p

Nee maar serieus, als DJ's zich ook nog druk willen gaan maken om het VJ gedeelte van een set dan krijgen ze t wel pleuris druk!
basd
quote:
Originally posted by Disney
Nee maar serieus, als DJ's zich ook nog druk willen gaan maken om het VJ gedeelte van een set dan krijgen ze t wel pleuris druk!

Als Sander Kleinenberg tussen twee platen door kan ouwehoeren, SMSen, koffie zetten, douchen etc. (zie afgelopen zaterdag) dan zou ik me daar niet te druk om maken :)

Disney
quote:
Originally posted by basd
Als Sander Kleinenberg tussen twee platen door kan ouwehoeren, SMSen, koffie zetten, douchen etc. (zie afgelopen zaterdag) dan zou ik me daar niet te druk om maken :)

Bedoel ook meer de voorbereidingen op een set als je ook nog eigen visuals erbij wil hebben.

Ik neem aan dat als je eenmaal een track hebt met visuals op een DVD dat t gewoon een kwestie van aanzetten is en dat je er verder niet veel extra's meer mee hoeft te doen...
Chicane
Dus maar effe wachten met de aankoop van die Technics CD spelers totdat deze ook DVD ondersteunen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement