return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רגילה #2
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
ממצב אנשים?!

שנים שנים שנים!!!

ברגילה אני אחרי חודשא-ייים

כאן עדיין כולם שמחים!?

:D :D :D
LioR
yap :P

Welcome Back
Black-Dragon
כולנו פה איפה אתה??
Dj-2TaLL
אני כרגע גם פה עד יום ראשון...
רגילה!!!
eXeTik
פשששששששששששששששששש
דוגרי שנים....

דפוק איזה עריקות ותחזור לפורומים! :D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by eXeTik
פשששששששששששששששששש
דוגרי שנים....

דפוק איזה עריקות ותחזור לפורומים! :D


ראסמי...
אני צריך קצת חופש מהרגילה הזאת...
:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ראסמי...
אני צריך קצת חופש מהרגילה הזאת...
:)


אחי כמה זמן אתה בצבא...?
ראסמי אתה אחד מאלה שאף פעם לא יצא לי לדבר איתו פה....
מאז שאני בפורום אני תמיד זוכר אותך בתור האחד והיחיד שפתח את הסטיקי הכי הכרחי והכי גדול פה:)

כבוד!
Sniper
ואללה אח שלי ברוך השב.:]

אני עדיין לא ידע מתי לקחת ת'רגילה שלי
חודש הבא אם אני לא טועה ניכנסת לי עוד רגילה..
אולי עוד חודש וחצי אפילו
KosmiK-G8
:)
מה אלעד...
עליך אני סומך שתהיה בטי אל וי
Sniper
ואללה אילן אני יגיד לך תאמת
אם הח'ברה שלי ירצו ליזרום אני זורם..
אני לא ילך לשם לבד
מבין
?

Segev
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי כמה זמן אתה בצבא...?
ראסמי אתה אחד מאלה שאף פעם לא יצא לי לדבר איתו פה....
מאז שאני בפורום אני תמיד זוכר אותך בתור האחד והיחיד שפתח את הסטיקי הכי הכרחי והכי גדול פה:)

כבוד!


חחחחח הרגת אותי

דוגרי אבל זה נכון

אני כבר חשבתי שפרשת כמו כמה אחרים לא חשבתי שאתה בצבא
Flotser
פייייייי באמת הרבה זמן
:p

תזכיר איפה אתה משרת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement