| Segev |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי כמה זמן אתה בצבא...?
ראסמי אתה אחד מאלה שאף פעם לא יצא לי לדבר איתו פה....
מאז שאני בפורום אני תמיד זוכר אותך בתור האחד והיחיד שפתח את הסטיקי הכי הכרחי והכי גדול פה:)
כבוד! |
חחחחח הרגת אותי
דוגרי אבל זה נכון
אני כבר חשבתי שפרשת כמו כמה אחרים לא חשבתי שאתה בצבא |
|
|