return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
IBIZA Foto's Online!!!
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Jullie zullen wel denken, die gasten doen niks anders dan foto's plaatsen...:D

Deze keer de pics van onze IBIZA Experience online. Kunnen jullie nu alvast gaan boeken voor volgende zomer! :p

Check: http://www.NiLa.nl (News & Updates)


Sido & Sander
Ding Chavez
Zo wat kijkt die Tijs chagrijnig af en toe zeg :)
Vette pics btw, vooral godskitchen ziet er vet uit. Enneeeee, waar hebbie die tassen gehaald?? ;)

GreetZ, DC
Partyhardy!
Vet die foto's van James holden! Je kon dus blijkbaar super dichtbij de dj-spot komen? en heb je nog met James Holden gepraat? Relaxte gast?
En wat helemaal mooi is is die laser van de Godskitchen! Wow! :D
Ja, als ik dat zo zie dan wil ik volgend jaar ook wel naar Ibiza, maar ja het is zo rete duur helaas! :(
Boss
Zow, ziet er tof uit! aardige vakantie gehad zo te zien....
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zo wat kijkt die Tijs chagrijnig af en toe zeg :)
Vette pics btw, vooral godskitchen ziet er vet uit. Enneeeee, waar hebbie die tassen gehaald?? ;)

GreetZ, DC


Bij de Magik Store in Breda, met een dikke korting erop door Cor Fijneman! :D
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vet die foto's van James holden! Je kon dus blijkbaar super dichtbij de dj-spot komen? en heb je nog met James Holden gepraat? Relaxte gast?
En wat helemaal mooi is is die laser van de Godskitchen! Wow! :D
Ja, als ik dat zo zie dan wil ik volgend jaar ook wel naar Ibiza, maar ja het is zo rete duur helaas! :(


Ja in die tent was dat heel makkelijk. James zei dat ie Extrema z'n mooiste draai-ervaring ooit vond! Was mooi om te zien hoe enthousiast ie daarover was! :cool: Echt een super talent die gozer!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement