|
Ovatko nämä suomalaiset house DJ:t tuttuja?
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Tässä lista suomalaisista house DJ:stä, Moowy Groowyn jengi. Onko kokemuksia näiden aikaisemmista seteistä? Pitääkö varoituskello soida, ja ensi torstai-illan sunnitelmat peruuttaa?
:nervous: :conf:
Zakka
Båssanova
Jon Blunt
Dj G.O.M. |
|
|
| MekkaFIN |
| Enpä oo ikään kuullu kyseisistä herroista. |
|
|
| toaster |
| en oo myöskään koskaan kuullu, ehkä ne on jotain paikallisia staroja :rolleyes: |
|
|
| GrimReaper |
| Zakan setin oon ainakin joskus kuullu ja ei siinä mitään valittamista ainakaan ollut. Ihan OK. Muista en kyllä osaa sanoa mitään. |
|
|
| BetaFactory |
Kiitos vastauksista.
Juu, näyttää siltä että tuo Zakka on ollut pelissä mukana aika monta vuotta, joten uskotaan hänen taitoihin. :)
Löytyi myös Båssanovan omilta sivuilta yksi miksaus, ja sekin kuulosti ihan kelvolliselta, joten torstai-ilta pysynee kalenterissa. |
|
|
| thomas |
kerran kävi båssa soittamassa täällä joensuussa
mainiota housematskua, suositellaan lämpimästi |
|
|
| BetaFactory |
Olen ollut yhteyksissä Båssan kanssa, ja vaikuttaa siltä että on luvassa kaikenlaista housea, myös old-skool.
Ihan kivalta alkaa kuulostaa tämä homma. :) Kun muuten ei ikinä tapahdu mitään täällä... |
|
|
| BetaFactory |
| Pieni review siitä tapahtumasta. Yllättävän mielyttävää housemusaa, myös tällaiselle perinteiselle trancefriikille. Miksaukset (paitsi 1 :)) sujuivat moitteettomasti, ja lopussa oli tyydyttävän paljon väkeä ollakseen torstai-ilta ja Vaasa. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by thomas
kerran kävi båssa soittamassa täällä joensuussa
mainiota housematskua, suositellaan lämpimästi |
Moi,
Juu, Båssan setti oli torstai-illan paras ilman muuta. Zakkakin osasi vielä spinnata levyjä, vaikka hän kuulemma on pitänyt melkein 10 vuoden paussi. Jon Blunt soitti myös kelvollisia vinyylejä, jopa progempaan puoleen. Toisaalta saavuin kluviin pahasti kesken Bluntin settiä. |
|
|
|
|