|
Behöver vi tala ut? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Jag skyllar allt helt och hållet på dbl! Varje gång jag läser ett inlägg från honom ser jag "ordet" "La" vilket stör mig till det yttersta. Det stör faktiskt mig så fruktansvärt mycket att inte längre kan vara kvar här och läsaoch skriva lika frekventlängre! :wtf:
:toothless
Vi kanske borde starta en "Förlåt mig för att..."-tråd i san akayism anda |
jävla stockholmare.. la är visst ett ord... så det så ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
jävla stockholmare.. la är visst ett ord... så det så ;) |
1. la
la, musikterm, sedan 1000-talet använd som namn på den högsta tonen i varje hexakord (dvs. a, d, resp. e).
2. la
la, lad, hårband, se huvudlad (1).
3. La
La, kemiskt tecken för grundämnet lantan.
4. La
La, alternativ beteckning för enheten lambert för luminans.
5. LA
LA, officiell, postal förkortning för Louisiana (USA).
6. LA
LA, förkortning för Library Association.
Källa: Nationalencyklopedin.
:D |
|
|
| Vizay |
måste faktiskt säga att jag älskar hur offtopic vissa saker kan bli ibland utan att folk börjar klaga direkt :D
men hur som helst, om folk har problem med varandra osv så får dom lösa det själva anser jag, ingen ide att fler ska blandas in i andras små tvister om saker och ting, det e nog delvis sådant som har tonat ner stämningen lite här på TA...
men jag tror att det är ganska naturligt att postandet går upp och ner hela tiden, va liknande som det är nu för något år sedan men sen blev det bättre igen, tror det är forumets naturliga gång att det blir så :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Vizay
men hur som helst, om folk har problem med varandra osv så får dom lösa det själva anser jag, ingen ide att fler ska blandas in i andras små tvister om saker och ting, det e nog delvis sådant som har tonat ner stämningen lite här på TA...
|
bra sagt vizze :)
tycker oxo att man bör lösa problemen vid sidan om. snabbare och mer diskret. om det blir värsta inbördeskriget varje gång nån har oliak åsikter så blir folk less tillslut. |
|
|
| Glorie |
antar att Vizay och JayBee syftar på de 2 senaste "inbördeskrigen" (som ni kallar det) "runk-animationen på en snopp" och "rebel9's hardstyle/hardbass-hysteri" visst kan man ta försoningen privat, det har jag och JB redan gjort tex.. men jag måste väl ffs få reagera!!!??!!! INGEN annan gör det här. eller folk reagerar kanske, men skriver inget. jag e typ tjej i minoritet... Goldiluxe hade jag inte på min sida..i den frågan, fast hon brukar va det i andra men tex. Gaby läser ju aldrig här och jag tror inte Pjox eller Dragonfly hann se det ens en gång. iofs kanske de inte hade brytt sig ändå.. men jag gör det ang såna bilder.
Ang. "hardbasshysterin" så tänker jag inte ens förklara varför jag lacka ur.. det var ju inte bara jag precis. tycker bara att det var "kul" (om man kan kalla det, det) att fler än jag skrev nåt om det. rätt ovanligt på sweta. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
1. la
la, musikterm, sedan 1000-talet använd som namn på den högsta tonen i varje hexakord (dvs. a, d, resp. e).
2. la
la, lad, hårband, se huvudlad (1).
3. La
La, kemiskt tecken för grundämnet lantan.
4. La
La, alternativ beteckning för enheten lambert för luminans.
5. LA
LA, officiell, postal förkortning för Louisiana (USA).
6. LA
LA, förkortning för Library Association.
Källa: Nationalencyklopedin.
:D |
dem har bara glömt updatera den ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
dem har bara glömt updatera den ;) |
Va? ;) Jag visade ju bara att det verkligen är ett ord :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Färre folk på TA, knappt aktivitet, folk som är sura på varandra bakom ryggen. Behöver vi tala ut? |
hmmm, tycker det e ganska bra aktivitet här faktiskt, mer nya inlägg nu än vad det var när jag blev medlem här från början iaf, e jag ganska säker på...
men som nån annan sa, vi kanske har lite för mkt tråddiktatur här inne (en tråd för varje grej område...), tycker det e bättre att starta nya trådar, blir mindre rörigt så? |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Amnezia
tycker det e en normal grej att det blir svackor när folk försvinner osv....
varit så då å då var man än varit...tex t.nu/girlsformumet..kanske va för jag va där å härja hah:p :p :eyespop: :crazy:
|
tng-forumet rockade! :D med dig rapture, mäster-quotaren! :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
SWETA har inte sett sina sista storhetsdagar... det hänger ju på oss folket och folks attityd... det är vi som gör SWETA så snyt era näsor och kliv fram, ta för er och kramas om så behövs, inget blir bättre än man gör det, inte ens en fest med den bästa DJ blir bra om inte publiken jobbar på stämmningen själv också. Dessutom behöver det inte vara antingen eller, svart eller vitt.
Dom gånger jag reagerar extra på OT är när man ska försöka disskutera nåt ganska viktigt och det börjas skrivas massa annat som gör att det viktiga hamnar ur fokus eller om det startas en "chat" mellan två personer vilket i sin tur avskräcker andra medlemmar att pulsa igenom sida efter sida bara för att tillslut få ett samanhang och posta sin åsikt.
Så länge det inte börjar likna t.nu forumen så är de lugnt.
kram på er alla :D |
|
|
| reveal |
| Jag tror, som vanligt, att det vara var en tillfällig svacka :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by AC.
tng-forumet rockade! :D med dig rapture, mäster-quotaren! :stongue: |
haha...har lärt mig nu...tog nåra år men nu e jag me i matchen igen:p :p
håller me...det rocka där..glorie kan du inte öppna det igen;) :cool: hah |